Inderdaad vreemde film, en niet op een goede manier als je het mij vraagt. Ik had mij verwacht aan body horror, maar niet aan de bizarre verhaallijn waar de film om blijkt te draaien.Titane.
Dafuq.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad vreemde film, en niet op een goede manier als je het mij vraagt. Ik had mij verwacht aan body horror, maar niet aan de bizarre verhaallijn waar de film om blijkt te draaien.Titane.
Dafuq.
Ook net gezien, einde is inderdaad een breuk maar ik vond het ergens wel passen. Goregalore.The Substance
Demi Moore en Margaret Qualley top.
Perfect misselijkmakende body horror met voldoende verwijzingen naar Cronenberg, Kubrick en Carpenter maar het einde was voor mij iets te hard een breuk met de rest van de film.

Waarom? Ik vond het net superOok net gezien, einde is inderdaad een breuk maar ik vond het ergens wel passen. Goregalore.![]()

Die scene heeft een betekenis er achter :Ja ik vind het moeilijk om te beschrijven maar ik zat de hele film vol spanning en vanaf ze daar
was alle spanning en interesse plots bij me weg en was het gewoon wachten tot de film gedaan was.explodeert en blijft exploderen tijdens de new year show
Heel vreemd eigenlijk want ik kan er normaal wel van genieten maar deze keer voelde het misschien teveel aan als "goh ja we hebben nog x hoeveelheid budget voor practical effects dus laat ons maar even los gehen" zonder echt na te denken of dit wel past.
Ja ik weet het, had het ook gelezen nadat ik de film gezien had, maar voor mij kwam die betekenis gewoon helemaal niet binnen en zelfs nadien vind ik het niet passen bij de rest van de film.Die scene heeft een betekenis er achter :
Director Coralie Fargeat, speaking about the New Years Eve audience at the end of the movie, said, "The audience, for me, represents society. I depicted Elisabeth's genuine dream, which is to be loved by those people for who she really is. Having this explosion of blood and guts was a way to externalize the violence that I feel all those gazes and this beauty pressure put on us. It was a way for me to splatter it in the face of the audience to say, 'Look at what you're creating. You are responsible for this explosion."
Beter The Campaign bekijken....Met alle US election heisa deze avond The Apprentice is opleggen se. Sebastian Stan is best een stevig parcours aan het afleggen laatste tijd.