Damasta007
Member
Het blijft een persoonlijke opinie natuurlijk, maar 28 years later had idd precies wat meer impact op mij dan de bone temple.Serieus? Ik vond dat al geen bijster goede film. Ik moet wel bone temple nog kijken voor te vergelijken.
Vond dat best een goede film, coole setting en sfeer en vond het dr Ian personage heel goed gedaan.
De algemene opinie vindt de bone temple blijkbaar veel beter dan die, ik ga niet akkoord, maar geef het vooral zelf ook een kans
agreed.
ik zie niets verkeerd aan deze film. vond years echt "mager", dus geen zin in bone temple.
Ik bedoelde eigenlijk de 28 Years Later van vorig jaar, niet de OG 28 Days Later.
28 Days Later vind ik op zich een classic die gewoon heel anders is dan de 28 Years Later. Vind beiden goed, maar zou nu niet direct durven zeggen dat ik de ene boven de andere verkies. Durf enkel volop zeggen dat ik 28 Weeks Later veruit de zwakste van de serie vind.
The Bone Temple heeft wel een kort segmentje aan fanservice voor de 28 Days Later-fans, dus eigenlijk enkel daarvoor zou je het toch eens een kans moeten geven.

en die muziescore van hans zimmer en dat america fuck yeah gehalte in die film. ik vind dit de meest onderschatte don simpson/jerry bruckheimer film!