Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Ik vind de plots populariteit van Glen Powell eigenlijk interessanter. Deze dude heeft gewoon een carrière omdat Armie Hammer wat mensen wou opeten en er dus weer één plaats vrij kwam in Hollywood voor "onopvallende knappe blonde man".

The Unbearable Weight of Massive Talent

Genietbaar van begin tot einde, goede chemistry tussen Cage en een geweldige Pascal. 7,5/10

Heerlijk grappig dat, wanneer de film dreigt te verzanden van een volwassen (tragi)komisch verhaal naar een actieflick, ze dit zelf ook gewoon zo als cliché aangeven voor hun scenario

Ik vind de plots populariteit van Glen Powell eigenlijk interessanter. Deze dude heeft gewoon een carrière omdat Armie Hammer wat mensen wou opeten en er dus weer één plaats vrij kwam in Hollywood voor "onopvallende knappe blonde man".
Ik vond hem geweldig in Everybody Wants Some!! en was ook heel goed gecast in Top Gun: Maverick. In gelijke mate charmante en arrogante smoel.

Ik vond hem geweldig in Everybody Wants Some!! en was ook heel goed gecast in Top Gun: Maverick. In gelijke mate charmante en arrogante smoel.
O ik bedoelde het ook niet negatief, vond hem in Top Gun ook goed. Ik heb Everyone But You nog niet gezien maar in de trailer vond ik hem beter uit de verf komen dan Sweeney.

Maar amusant dat om de zoveel tijd ineens zo'n nieuwe acteur of actrice gepusht wordt "vanuit het niets". Powell gaat nu ook de hoofdrol spelen in Twisters, de waarom-is-dat-nodig-sequel van Twister uit de 90's. Geregisseerd door de regisseur van Minari, ook een vreemde carrièrekeuze.

O ik bedoelde het ook niet negatief, vond hem in Top Gun ook goed. Ik heb Everyone But You nog niet gezien maar in de trailer vond ik hem beter uit de verf komen dan Sweeney.

Maar amusant dat om de zoveel tijd ineens zo'n nieuwe acteur of actrice gepusht wordt "vanuit het niets". Powell gaat nu ook de hoofdrol spelen in Twisters, de waarom-is-dat-nodig-sequel van Twister uit de 90's. Geregisseerd door de regisseur van Minari, ook een vreemde carrièrekeuze.
Acteurs die een rol in een film krijgen = pushen? :unsure:

Hoofdrol krijgen in een film met een groot marketing budget waarbij vooral de acteurs in de verf worden gezet is zeker gepusht worden. Maar denk niet det het negatief bedoeld werd, if that's what you mean.
Ik heb met Glen Powell nu toch echt niet het gevoel dat die overal te zien is :p
Buiten Top Gun Maverick, Devotion en die romcom zou ik geen andere films kunnen noemen eigenlijk.

Powell gaat nu ook de hoofdrol spelen in Twisters, de waarom-is-dat-nodig-sequel van Twister uit de 90's. Geregisseerd door de regisseur van Minari, ook een vreemde carrièrekeuze.
Ja, ik kijk er enorm naar uit. Een project dat uit het niets lijkt te komen, maar ook al is die niet goed, het zal er vast en zeker voor zorgen dat ik het origineel herbekijk en dat is nooit slecht om te doen. Een meesterwerk uit het disaster movie genre!

Ik heb met Glen Powell nu toch echt niet het gevoel dat die overal te zien is :p
Buiten Top Gun Maverick, Devotion en die romcom zou ik geen andere films kunnen noemen eigenlijk.
Glen Powell is inderdaad niet het beste voorbeeld maar ik laat dat me niet tegen houden om mopjes te maken over het kannibalisme van Armie Hammer. Excuses voor Glen, moest hij mijn bericht ooit lezen.

Het is uiteraard ook niet zo simpel als 'acteur doet auditie en wint een rol'. Bij veel jonge acteurs en (vooral) actrices zit er een heel PR team achter dat hun zo veel mogelijk probeert onder de aandacht te brengen. En de studio's pikken daar dan op in waardoor zo iemand die plots in the picture staat bepaalde projecten aangeboden krijgt en niet meer alle hordes moet doorlopen om gecast te worden. Sydney Sweeney is daar een beter huidig voorbeeld van. Maar dat is altijd al zo geweest, ik herinner me dat Colin Farrell bijvoorbeeld begin jaren 2000 ineens om de haverklap in een film gestoken werd. Tot de studio's na een paar flops naar een nieuwe leading man op zoek gingen.

Glen Powell heeft met zijn rol in Top Gun Maverick alleen al Armie Hammer en bovenstaande heren voorbijgestoken.

Ook erg benieuwd naar Twisters, trailer zag er nog echt fun uit.

Alletwee wel van genoten ondanks dat de eerste als een mindere Ghibli wordt bestempeld.

The Zone of Interest

Ijskoud meesterwerk (alweer) van Glazer
Niet voor iedereen weg gelegd, vrees ik
Moet minstens oscar voor sound design krijgen (maar eigenlijk veel meer)

Ik hou me nooit zo bezig met die celeb gossip. Maar is dit ooit effectief bevestigd?
Klonk mij gewoon als iemand dat zeer onderontwikkelde "dirty talk" heeft. I mean, ik wil uw rib breken en bbq'n.. welke kanibaal zegt dat nu. Helaas geen bewijs. Net zoals de hamster van Richard Gere.

Hell Or High Water

Geschreven door de schrijver van Sicario, de film is een moderne Western waarin 2 broers een gevaarlijk plan bedenken om hun ouderlijke thuis (een ranch) niet kwijt te spelen. Sterk geacteerd en de spanning bleef er continu inzitten. Heel goede film. Krijgt van mij een dikke 8/10.

Edit: bekeken op Prime Video.

Terug
Bovenaan