Neef Jo
Well-known member
Sydney Sweeney’s tetten: 11/10Anyone but you. Film: 6/10 - tetten: 10/10

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sydney Sweeney’s tetten: 11/10Anyone but you. Film: 6/10 - tetten: 10/10

Ik wist niet hoe te reageren maar this about sums it upDit wordt vrij cringy mannen.
Ik vond hem geweldig in Everybody Wants Some!! en was ook heel goed gecast in Top Gun: Maverick. In gelijke mate charmante en arrogante smoel.Ik vind de plots populariteit van Glen Powell eigenlijk interessanter. Deze dude heeft gewoon een carrière omdat Armie Hammer wat mensen wou opeten en er dus weer één plaats vrij kwam in Hollywood voor "onopvallende knappe blonde man".
O ik bedoelde het ook niet negatief, vond hem in Top Gun ook goed. Ik heb Everyone But You nog niet gezien maar in de trailer vond ik hem beter uit de verf komen dan Sweeney.Ik vond hem geweldig in Everybody Wants Some!! en was ook heel goed gecast in Top Gun: Maverick. In gelijke mate charmante en arrogante smoel.
Acteurs die een rol in een film krijgen = pushen?O ik bedoelde het ook niet negatief, vond hem in Top Gun ook goed. Ik heb Everyone But You nog niet gezien maar in de trailer vond ik hem beter uit de verf komen dan Sweeney.
Maar amusant dat om de zoveel tijd ineens zo'n nieuwe acteur of actrice gepusht wordt "vanuit het niets". Powell gaat nu ook de hoofdrol spelen in Twisters, de waarom-is-dat-nodig-sequel van Twister uit de 90's. Geregisseerd door de regisseur van Minari, ook een vreemde carrièrekeuze.

Hoofdrol krijgen in een film met een groot marketing budget waarbij vooral de acteurs in de verf worden gezet is zeker gepusht worden. Maar denk niet det het negatief bedoeld werd, if that's what you mean.Acteurs die een rol in een film krijgen = pushen?![]()
Ik heb met Glen Powell nu toch echt niet het gevoel dat die overal te zien isHoofdrol krijgen in een film met een groot marketing budget waarbij vooral de acteurs in de verf worden gezet is zeker gepusht worden. Maar denk niet det het negatief bedoeld werd, if that's what you mean.

Ja, ik kijk er enorm naar uit. Een project dat uit het niets lijkt te komen, maar ook al is die niet goed, het zal er vast en zeker voor zorgen dat ik het origineel herbekijk en dat is nooit slecht om te doen. Een meesterwerk uit het disaster movie genre!Powell gaat nu ook de hoofdrol spelen in Twisters, de waarom-is-dat-nodig-sequel van Twister uit de 90's. Geregisseerd door de regisseur van Minari, ook een vreemde carrièrekeuze.
Glen Powell is inderdaad niet het beste voorbeeld maar ik laat dat me niet tegen houden om mopjes te maken over het kannibalisme van Armie Hammer. Excuses voor Glen, moest hij mijn bericht ooit lezen.Ik heb met Glen Powell nu toch echt niet het gevoel dat die overal te zien is
Buiten Top Gun Maverick, Devotion en die romcom zou ik geen andere films kunnen noemen eigenlijk.

Ik hou me nooit zo bezig met die celeb gossip. Maar is dit ooit effectief bevestigd?het kannibalisme van Armie Hammer
Klonk mij gewoon als iemand dat zeer onderontwikkelde "dirty talk" heeft. I mean, ik wil uw rib breken en bbq'n.. welke kanibaal zegt dat nu. Helaas geen bewijs. Net zoals de hamster van Richard Gere.Ik hou me nooit zo bezig met die celeb gossip. Maar is dit ooit effectief bevestigd?