PBR Streetgang
Well-known member
It’s the pelvic thrust that really drives you insane!!The Rocky Horror Picture Show (1975): 7/10
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It’s the pelvic thrust that really drives you insane!!The Rocky Horror Picture Show (1975): 7/10
A mental mind fuck can be nice.It’s the pelvic thrust that really drives you insane!!
Het ene is een product van zijn tijd dus dat is te plaatsen, het ander vind ik gewoon heel verkeerd aangepakt waardoor de nuance die ze willen brengen volledig de mist in ingaat en de film even erg wordt als zijn personages (op Malena na).Ja, met 007 heb ik zo’n probleem niet maar Malena is wel echt some egregious shit. Mensen die beweren dat ze naar die film kijken voor een andere reden dan geilen op Monica Belucci be kidding they selves.Malena (2000)
From Russia With Love (1963)
Morgen een paar progressieve films checken want ik voel me vuil na al die misogynie op beeld.Het ene is een product van zijn tijd dus dat is te plaatsen, het ander vind ik gewoon heel verkeerd aangepakt waardoor de nuance die ze willen brengen volledig de mist in ingaat en de film even erg wordt als zijn personages (op Malena na).
Naar mate de film vordert beginnen er meerdere lagen jokes op elkaar te stapelen en is het echt hilarisch. Maar ik begrijp dat het niet voor iedereen is.Hundreds of Beavers ga ik niet loggen... Na 8 minuten dacht ik "die rare intro begint nu toch wel lang te duren", dus ik heb eens een paar keer vooruit geskipt in de film, vastgesteld dat dat effectief de stijl van de film was, en het dan wijselijk afgezet. Ik snap niet dat mensen dit leuk kunnen vinden.
Anderzijds vind ik Freddy Got Fingered een sublieme komedie.
En daarmee is alles gezegd. Geen enkele film is al een succes geweest als de bezoeker helemaal hyped was op voorhand. Ik wist niets over deze film en vond deze fan-tas-tischDe hype zorgde ervoor dat ik er meer van verwachtte.
Uw eigen fantasieën niet projecteren op anderen hé makkerJa, met 007 heb ik zo’n probleem niet maar Malena is wel echt some egregious shit. Mensen die beweren dat ze naar die film kijken voor een andere reden dan geilen op Monica Belucci be kidding they selves.

Vooral bekijken, beseffende dat alle special effects in camera gedraaid zijn. Waanzinnig gewoon, dat treintje bvbBram Stoker's Dracula : Coppola does Dracula, en hoe! Wat een film, wat een uitvoering van Oldman, Ryder en Hopkins. Heb hier geweldig van genoten en zat de ganse tijd gekluisterd aan het scherm. Je merkt wel dat de film wat gedateerd begint te ogen hier en daar maar dat is ook niet onlogisch voor een film uit '92. Wel speciale shout-out naar de kostumes. Die zijn stuk voor stuk meesterwerken. Het harnas van Dracula, de rode sleep, het blauw grijze pak. 8/10
.