Green Mamba
Well-known member
The Thing (1982) - Toch wel flink gedateerd. Vond er ook maar weinig aan.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Get the pitchforks!The Thing (1982) - Toch welf link gedateerd. Vond er ook maar weinig aan.
Der Staat ook geen crowdfunder tag, gewoon buitenschotten godverdomme!!Get the pitchforks!
Je schreef 'is actueler dan ooit' verkeerdThe Thing (1982) - Toch welf link gedateerd. Vond er ook maar weinig aan.
Niks gedateerd! Voor een film van bijna 40 jaar heeft die de tand des tijds juist héél goed doorstaan!The Thing (1982) - Toch wel flink gedateerd. Vond er ook maar weinig aan.

Den deze ook maar meteen op de brandstapel!Moet zeggen ik vind The Thing ook maar matig, gedateerd dat weet ik zelfs al niet meer echt maar voor mij iets dat twee dagen later bijna nagenoeg compleet vergeten was.
Pas op niet uitzonderlijk slecht ofzo he dat ook niet, maar veel meer dan doorsnee kon ik er zelf ook niet van maken.
8,1/10 op IMDB, dat is bijna ongezien voor een horror film! Dat alleen al zegt genoeg.
Ik moet zeggen dat ik hem maar enkele jaren geleden voor het eerst gezien had en ik had direct zoiets van "waarom heb ik die niet eerder bekeken".
Ik weet dat IMDB niet altijd als correcte benchmark kan dienen maar imo geeft het wel een richtlijn, zeker als je met het aantal votes rekening houdt. Als je weet dat daar de gemiddelde horror film een 6/10 krijgt vind ik toch dat deze score wel betekenis heeft.Hoe hard ik ook fan ben van The Thing: gebruik alstublieft niet imdb om je punt te bewijzen. Heb het dan liever over de geweldige eery score (van Morricone of toch van Carpenter?), de fantastische vertolking van Kurt Russell, de psychologische spanning, de uitstekende gore en het ambigu einde dat perfect op de rand van ’net duidelijk maar toch net mysterieus genoeg’ balanceert.
Destke en ik in het midden The Thing fans errond:Den deze ook maar meteen op de brandstapel!