Arades
Well-known member
Say whaaat?BlacKkKlansman
Topfilm. Tot vandaag ook nooit de link gelegd dat John David Washington de zoon is van Denzel Washington.

BlacKkKlansman : In de week nog is herbekeken op streaming, geweldig van genoten. JDW en Adam Driver zijn absurd goed in deze film 8/10
The Grey : Zonder twijfel een van de meest intense films die ik al heb gezien, geen idee waarom die zolang onder mijn radar is blijven hangen. Het is geen super speciaal verhaal maar ik vond het zo intens en Liam Neeson is tragisch als Ottway. Hier toont die nog is zijn klasse vind ik. Dikke aanrader 8/10
Once Upon a Time in Hollywood : Een van mijn favoriete Tarantino films, ik houd van heel dat verhaal van Rick Dalton and Cliff Booth. Voor mij had het alternatieve verhaal van Sharon Tate en de tragische moorden niet gehoeven maar het is en blijft Tarantino. Loved it, again! 8/10
The Core : Als jonge twintiger was dit een van mijn favoriete films, slaagt op niks maar is gewoon leuk om te kijken. Echt zo'n Y2K film waar er een dozijn van zijn gemaakt rond die tijd. Nog steeds de moeite om is te kijken als je uw verstand op 0 wil zetten. 6/10
Tomb Raider (2018) : Best wel een toffe actiefilm die wel wat verwaterd qua verhaal. Alicia Vikander vond ik een goeie Lara Croft. Wel ergens spijtig dat we geen vervolg hebben gekregen vermits het einde wel erg open is. 6/10
RoboCop (2014) : Erg teleurstellende reboot. Het pak zag er al niet uit en de boodschap van het orgineel is compleet weg. Erg spijtig als je ziet welke namen er allemaal in meedoen maar qua verhaal is het een dikke flop. 13 in dozijn mattige actiefilm. Mathias Schoenaarts was ooit in de running voor deze te doen maar heeft die toen geweigerd, denk dat dit geen slechte beslissing was. 5/10