PBR Streetgang
Well-known member
Leuke film ook, al vond ik die wel heel voorspelbaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, ik had er op voorhand eigenlijk niets van opgevangen tot m'n echtgenote plots heel wat positieve dingen erover zag verschijnen op de sociale media. Toch wel top om te zien dat je nog door gewoon een goede film te maken toch serieus hype kan creeëren puur door goede reacties.Deze kijk ik ook echt naar uit!
Die is precies ook ineens zo "plots" verschenen?
Enfin ik houd goede horror films wat in het oog maar aandacht voor deze is ineens ontploft lijkt het wel.
Ik vond het einde net heel sterk en duidelijk. Simpel en krachtigBeasts of no nation.
Heftige film, maar wel heel chaotisch en het einde vond ik ook minder. Precies of ze niet wisten waar ze naartoe wilden.
7,5/10
En zalig dat de low budget films de grote producties gewoon achter zich laten qua box officeZalig. Hoe horror Hollywood aan het redden is.

Eigenlijk de film waar ik, als 80’s kid, enorm naar uitkijk.Gisteren Masters of the Universe gezien, tickets gewonnen via FACTS voor de première. Ik ken die franchise enkel 'van zien' maar nooit echt naar gkeken. Film was eigenlijk echt vermakelijk al zie je ook de MCU invloeden, waar er af en toe een humoristisch of awkward moment tussen moet gegooid worden. Net iets te veel naar mijn mening.
Al bij al zie ik wel potentieel voor meer films. De kwaliteit was alleszins een stuk beter dan het middelmatig gedoe waar MCU de laatste jaren mee afkomt en wat DC uitspuwt.
Soundtrack was wel goed vond ik trouwens. Met Brian May op gitaar.
Ik had wel 1 kleine opmerking die waarschijnlijk stom gaat lijken voor de meesten: Skeletor en 1 van zijn henchmen hebben geen lippen, hoe kunnen dien dan deftig spreken? Klinkt stom maar het stoort me een beetje. Ik vond Skeletor wel grappig, goeie mix tussen evil en melodramatisch.
6/102001 A Space Odyssey : Dit is zo'n film die je 1x ziet en dan nooit meer denk ik.
En wat vond je er van?Eigenlijk de film waar ik, als 80’s kid, enorm naar uitkijk.
Morgen ist zover
klopt, ik vind die ook wel zalig. origineel ook, end of the world shit maar dan door draken. vette scenes ook wel.Reign of Fire : Beetje een hidden gem qua actiefilms vind ik. Je hoort weinig over deze en is echt wel de moeite. Er zitten een paar grote namen tussen en het verhaal is best wel ok. De actie en vfx zijn top. 7/10
die film verdient meer imo. erg leuk toch!Hercules : Weer een film met The Rock. Standaard actie film, verhaal is zeer mager maar de actie is leuk. Er zit een klein beetje mythologie in maar voor de rest is het vooral verstand op 0. 5/10
Net ook gaan zien. Ik heb niet zo'n herinneringen eraan, was net voor mijn tijd of mijn ouders kochten het mij niet alleszins.@Muscleduck ;
Masters of the universe;
Als een 80’s kind, dat een ton aan poppetjes en kastelen had van MOTU, keek ik echt wel uit naar deze film.
Hij stelt zeker niet teleur al moet je geen oscar niveau verwachten.
Ik had het liever wat serieuzer en donker gezien a la Lord of the rings, maar de grappen en luchtigheid vielen nog wel mee over het algemeen.
Skeletor is toch wel de stand out hier (wat te verwachten was), maar ook Trap Jaw ziet er geweldig uit.
Hopelijk is de film succesvol genoeg voor een vervolg.
7,5/10
Je beseft toch dat dit gebaseerd is op real events en armageddon pure fictie is? Niet dat de real orange one het onderscheid maakt...Apollo 13. meh saaie meuk zeg. ik las dat deze Armageddon omver zou blazen...yeah right.
snoozefest