Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Black Hawk Down:
Goede performances van Jason Isaacs en Eric Bana. Een beetje een overvloed van characters die wanneer ze allemaal onder het vuil en het bloed zitten niet altijd even goed te onderscheiden zijn, wat het wat confusing maakt. Maar voor de rest vind ik dit wel een heel degelijke war movie.

The Conjuring: The Devil Made Me Do It

Ondertussen al het derde deel. Het begin is vermakelijk maar nadien zijn de jumpscares nogal doorzichtig.
De vorige 2 films vond ik beter qua opbouw.

Bringing Up Baby (1938): Katharine Hepburn blijft een prachtige verschijning, Cary Grant weer in goeie doen en de film gaat aan een rotvaart vooruit. 8/10

F9 de Fast Saga

Blablabla....Tyrese is onoverwinnelijk nu....blabla..wat zijn physics?.....blabla..de man die altijd zevert over familie heeft een broer waar hij het nooit over had en ze vinden elkaar niet tof....blabla...Cardi B.....blablabla...Vin Diesel's ego vecht tegen 25 man en wint.....blablabla...magneten....blabla...wat zijn physics? 2.0....blablabla..Han is terug en heeft het overleefd omdat het scenario zegt dat hij het overleefd heeft....blablabla..Pontiac Fiero in space....blablabla...de kracht van familie.

Ik ben klaar met de Mission Impossible van den Aldi die deze reeks geworden is.

Boss Level (Joe Carnahan, 2021)
Deze zou ik ook niet bepaald goed noemen, maar was tenminste wel ontspannend. De film doet wel niet echt iets om zich te onderscheiden van andere films met de Groundhog Day formule. Edge of Tomorrow maakte er een betere actiefilm van.
Ik vond deze beter dan vele andere films omwille van de talloze korte grappige stukjes. deze deden me meer lachen en gniffelen dan vele zogenoemde komedies. Zelfs 3 maal goed luidop moeten lachen.

Deliverance.
Zeer gedateerde film, eerste keer dat ik hem zie.
ik zie nu wel dat veel films daar hun mosterd van hebben gehaald (eden lake, i spit on your grave...)

Ironclad.
leuke ridder film, met leuke battles. lugubere scenes dat wel...

Ook begonnen aan THE MAZE RUNNER trilogy,
de eerste was best nog oké, maar 2e flauwe kak.
ik heb eigenlijk al geen zin meer om de 3e nog te bekijken.

STILLWATER.

ik snap hem toch niet hoor die film, kan iemand me uitleggen:

="allison, heeft blijkbaar AKIM ingehuurd, heeft ze toe.maar waarom zegt ze dan tegen haar vader, dat AKIM de dader is? op die manier kan ze toch al gaan denken dat akim alles zal verklappen, en allison als opdrachtgever zal aanduiden? "

Terug
Bovenaan