Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren een kleine 3 uurtjes kunnen spelen tot ik moest eten en idd is goeie game (helemaal mijn ding) dan na het eten trg geprobeerd maar niet meer binnen geraakt , hopelijk fixen ze dit vlug.Yup, maar eens je binnen bent sinds gisteren namiddag word je er al niet meer zo snel uitgekegeld.
Ik heb gisteren een sessie kunnen doen van 8 uren spelen na mijn login rond de middag.
Is echt wel een goed game, spijtig dat het de grond word ingeboord vanwege die server issues op steam.
Is die zo goedEnjoy the ride!
Short answer: yes.Is die zo goed
Moet mij er ook eens aanzetten danShort answer: yes.
Long answer: hell yes.
1 van de beste games die ik gespeeld heb.

Echt spijtig. Echt een cool idee voor een spel en het was nog deftig uitgewerkt, maar verkocht jammer genoeg niet goed (genoeg). voor €4.50 heb ik hem nu ook rap gekocht op PSN voor de backlog.Sleeping Dogs: Definitive Edition
Na al die jaren eens de digitale versie gekocht omdat ik de disc versie niet meer heb. Jammer dat er nooit een vervolg op gemaakt is

Sleeping Dogs: Definitive Edition
Na al die jaren eens de digitale versie gekocht omdat ik de disc versie niet meer heb. Jammer dat er nooit een vervolg op gemaakt is
Idd heb deze ook op Disc (ps4) en op Steam.Echt spijtig. Echt een cool idee voor een spel en het was nog deftig uitgewerkt, maar verkocht jammer genoeg niet goed (genoeg). voor €4.50 heb ik hem nu ook rap gekocht op PSN voor de backlog.![]()