Welke game heb je laatst gekocht?

Yup, maar eens je binnen bent sinds gisteren namiddag word je er al niet meer zo snel uitgekegeld.
Ik heb gisteren een sessie kunnen doen van 8 uren spelen na mijn login rond de middag.

Is echt wel een goed game, spijtig dat het de grond word ingeboord vanwege die server issues op steam.
Gisteren een kleine 3 uurtjes kunnen spelen tot ik moest eten en idd is goeie game (helemaal mijn ding) dan na het eten trg geprobeerd maar niet meer binnen geraakt , hopelijk fixen ze dit vlug.

'Wrestlequest' op xbox x.

Old school turnbased rpg, maar dan in het wrestle wereldje, met een serieuze dosis sarcasme.

Aanstekelijke 3D platformerke, ter ere van het PSX/Saturn tijdperk. Compleet met optionele 20fps mode.

Sleeping Dogs: Definitive Edition

Na al die jaren eens de digitale versie gekocht omdat ik de disc versie niet meer heb. Jammer dat er nooit een vervolg op gemaakt is

Na al die jaren eens de digitale versie gekocht omdat ik de disc versie niet meer heb. Jammer dat er nooit een vervolg op gemaakt is
Echt spijtig. Echt een cool idee voor een spel en het was nog deftig uitgewerkt, maar verkocht jammer genoeg niet goed (genoeg). voor €4.50 heb ik hem nu ook rap gekocht op PSN voor de backlog. :p

Echt spijtig. Echt een cool idee voor een spel en het was nog deftig uitgewerkt, maar verkocht jammer genoeg niet goed (genoeg). voor €4.50 heb ik hem nu ook rap gekocht op PSN voor de backlog. :p
Idd heb deze ook op Disc (ps4) en op Steam.

Al enkele keren uitgespeeld ook. Had hier ook erg graag (net zoals zovelen) een sequel op gezien maar ja... Misschien wat te veel in de schaduw van GTA 4 en 5 wellicht?

De muziek, fighting moves, en Hong Kong scene zijn zo geweldig allemaal....

Had nog 30 euro, en petekindje wou het Lady Gaga pack van beat saber per se aanschaffen. Ik heb toegestaan, op voorwaarde dat ik het Queen pack ook mocht kopen :unsure:

Maar die packs zijn wel reteduur, voor lady gaga 12 + euro en voor queen bijna 14 euros. Voor 10 liedjes elk, :eek:

Soit, bohemian rapsody saberen heeft wel iets, muziek vollenbak derbij

De beta van The first descendant is lopende momenteel.
Een 3rd person co-op shooter die veel pikt van Destiny, Warframe, Anthem, Division, outriders, ... Doet veel goed maar de basismissies zijn wel heel plat, beetje zoals patrolmissies bij Destiny of open wereld bij Warframe. Het wordt free-to-play dus zal toch afwachten zijn. Zijn er fans?

Je verkoopt het alvast niet. Live service f2p is momenteel ook een beetje het equivalent van een lekker ding scoren, maar ge weet dat er een schizofrene kloot of wijf achter zit dat u enkel maar tijd en veel teveel geld gaat kosten.

Terug
Bovenaan