Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat gegeven van die kortingen is in de PS-store vaak ook gewoon zo. Sommige complete edities in korting wanneer de standard game meer kostUbi hun kortingen erger ik mij ook aan. Ze hebben een Ultimate Editie, Gold Editie, Deluxe editie en Standard editie voor de meeste van hun spellen. Waar ze kampioen in zijn is om altijd maar 1 of 2 edities in korting te zetten en andere niet. Bijvoorbeeld nu zou van Valhalla de Ultimate zelfs goedkoper zijn dan de Gold editie, dus het is al niet logisch.
Maar het is ook enorm ergerlijk. Er staat altijd wel iets van AC in de korting, maar je moet al goed zoeken wat je koopt, en het zal ook tot miskopen lijden. In feite als je de season pass wilt / DLC content wilt spelen, is de gold editie altijd het best (UT en Deluxe is cosmetische brol dat je erbij krijgt).
Syndicate (dat ik op PS4 schijf heb) kan ik op PS5 niet spelen, want er zit een vreselijke grafische glitch (flickering epilepsie-achtige daglicht) bij die Ubi al een jaar niet meer gepatch heeft op PS5, nochtans een simpele fix. Maar uw spel is letterlijk onspeelbaar op de PS5. Nu, misschien is dat wel de reden dat je Syndicate niet kunt kopen op PS Store, maar op de US Store kan je dat wel. Ubi tegenwoordig is pure luiheid, gemakzucht en weinig respect voor de klanten die hun spel kopen, vind ik persoonlijk. Een beetje de ziekte van EA overgenomen. In het geval van Syndicate eerder het gevoel dat ze het zelf zo een slecht spel vinden dat ze elke herinnering eraan willen verwijderen. Maar klantvriendelijkheid bij beiden is zero (al kan ik dat nog verstaan bij FIFA want de community/userbase is daar niet veel beter).
Bungie's strategie is nog ergerlijker. Als je Destiny 2 hebt gekocht (thank god i didn't) ben je niets met het basisspel, want het is nu gratis en de basiscontent is voor een groot deel weg met hun vault content systeem, waarbij ze de content v/d game voortdurend aanpassen en oudere content niet meer te spelen is. Aan mij hebben ze alleszins een potentiele klant verloren, want Destiny vond ik op zich wel leuk, hoewel dat het verhalend niets voorstelde.
En van Rockstar hebben ze van GTA definitief een melkkoe gemaakt, maar ik heb daar al over geklaagd in het GTA remaster thread. En als ze dan gaan klagen dat er te weinig mensen die remasters kopen omwille van die belachelijke prijs, en omwille van die reden RDR1 niet gaan remasteren, ga ik ook kwaad worden. Maar dan komt RDR2 ook niet binnen hier (en GTA6 ook niet).
altijd beetje research doen. Ik heb geen PS4 meer, dus daarmee dat ik op dat vlak gekloot ben. Ja, dat dat vaker voorkomt, is zo. Je moet inderdaad research doen, en eigenlijk best een complete editie kopen van een spel dat in korting staat (als je niet op day 1 koopt, wat ik meestal niet meer doe). Meestal is de prijs na 1 jaar release relatief aanvaardbaar.Dat gegeven van die kortingen is in de PS-store vaak ook gewoon zo. Sommige complete edities in korting wanneer de standard game meer kostaltijd beetje research doen.
Anderzijds is het niet onlogisch dat ze Syndicate niet meer updaten voor PS5, het spel is toch al enkele jaren oud en hoeveel opvolgers zijn er sindsdien al? Misschien best gewoon op ps4 blijven spelen als je die graag speelt. En betreffende GTA, vraag en aanbod zeker. Zullen wel genoeg verkopen.
Slay the Spire gekocht op iOS. Speel toch vaak eens een spelletje tussendoor en had nood aan iets nieuw. Ben benieuwd!

Allez, mijn vrouw zal het graag horenMet de mobiele versie heb ik geen ervaring, maar dat spel is echt fokking verslavend. Heb het op switch, Xbox en ps![]()

Geweldig van genoten toen die uitkwam.Bravely Default II (Switch)
De eerste indruk is alvast positief. Het lijkt een old-school RPG met een uitdagend vechtsysteem.
Bravely Default II (Switch)
De eerste indruk is alvast positief. Het lijkt een old-school RPG met een uitdagend vechtsysteem.
en zoals @Coolguy zegt, die “true” ending eindbaas is gene kak.