Vlottere gameplay, geen framedrops, betere graphics?Wat zou je precies als meerwaarde zien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vlottere gameplay, geen framedrops, betere graphics?Wat zou je precies als meerwaarde zien?
Als ge gaat googelen op technische performance van de Switch versie tegenover de next-gen versie is de consensus dat de Switch een deftige framerate (60fps)had gelijkwaardig aan die van consoles. PS5 heeft 4K resolutie en 60fps, maar met die art-style... het zal er mooi uit zien hé, maar of het u omver gaat blazen als ge de stijl al gezien hebt op Switch... Doubt itVlottere gameplay, geen framedrops, betere graphics?
)Ziet er plezant en wacko uit. Geniet ervan!Cult of the lamb![]()
DS2SOTFS > DS3Dark souls 2: Scholar of the first sin - voor 4eu kunnen we niet sukkelen.Eerst DS3 en dlc afwerken
Boss fights zijn wel leuk maar de wereld verkennen en alle items zoeken is nog leuker imo.DS2SOTFS > DS3
Tenzij bossfights hetgeen zijn waar ge voor leeft. Dan DS3 > DS2.

Ditto. Opening van DS2 is ook wel een tikkeltje minder. Maar eens ge Black Gulch zijt gepasseerd blijft die game enkel maar groeien in kwaliteit met maar heel af en toe een dip. Verreweg beste endgame van alle Souls voor mij. 40% van de bossfights zijn wel slappen doodoo, maar /care.maar de wereld verkennen en alle items zoeken is nog leuker imo.![]()
moeilijk wrs ?Cult of the lamb![]()
moeilijk wrs ?
Hoe is de difficulty?Thymesia : mooie game,prachtige combat en speelt vlot!
Persoonlijk vind ik het nog meevallen.Hoe is de difficulty?
In vergelijking met iets als DS3 en BB?Persoonlijk vind ik het nog meevallen.