Welke game heb je laatst gekocht?

Vlottere gameplay, geen framedrops, betere graphics?
Als ge gaat googelen op technische performance van de Switch versie tegenover de next-gen versie is de consensus dat de Switch een deftige framerate (60fps)had gelijkwaardig aan die van consoles. PS5 heeft 4K resolutie en 60fps, maar met die art-style... het zal er mooi uit zien hé, maar of het u omver gaat blazen als ge de stijl al gezien hebt op Switch... Doubt it

Wilt ge trophies en misschien de mooie art zien op een groot scherm, dan is het de moeite, maar anders zou ik er niet voor double-dippen.

(Ik was ook gek van Hades, maar speelde op pc en ps5 ter referentie. Als ik een switch had, zou het misschien kriebelen om ergens op verplaatsing nog een run te doen :D )

maar de wereld verkennen en alle items zoeken is nog leuker imo. :D
Ditto. Opening van DS2 is ook wel een tikkeltje minder. Maar eens ge Black Gulch zijt gepasseerd blijft die game enkel maar groeien in kwaliteit met maar heel af en toe een dip. Verreweg beste endgame van alle Souls voor mij. 40% van de bossfights zijn wel slappen doodoo, maar /care.

moeilijk wrs ?

Nee totaal niet eigenlijk. Het ‘Sim’ gedeelte is redelijk simpel. Gewoon voor genoeg eten zorgen en je dagelijkse surmon/ritual doen. Voor de rest steek je er zoveel moeite in als je zelf wil De combat zelf is redelijk rechtlijnig en alles wijst zichzelf uit. Voorlopig echt een aanrader. Je unlocked constant nieuwe zaken waardoor je steeds verder wilt spelen.

The Adventure Pals (Nintendo Switch)
Voor € 1,19 kunt ge niet sukkelen. Een half uurtje gespeeld en het is echt wel wacko, my kind of game! Leuk als afwisseling voor Xenoblade Chronicles 2.

Spiritfarer farewell edition op de PS4 in de sales gekocht, stond al een tijdje op de verlanglijst, voor 8 euro leek het me een koopje

Terug
Bovenaan