Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja kun je vergelijken , maar persoonlijk vind ik het iets makkelijker eens je wat skills unlocked hebt.In vergelijking met iets als DS3 en BB?
Idd de parry timing is moeilijk onder de knie te krijgen daarom dat ik meer de dodge skill gebruikte.FightinCowboy vond de game niet zo denderend. Parry timing zit onder andere niet goed bij alle vijanden. Nuja is een indie game en geen Fromsoftware natuurlijk. Ik ga hem in sale eens kopen.
enkel de eerste of alle 3?Mafia: Definitive edition
Genoten van de originele game zoveel jaren geleden en deze versie kon ik niet laten liggen voor 14eu
Enkel de eerste. Had de derde onlangs ook al eens opnieuw gespeeld.enkel de eerste of alle 3?
ik heb ze toevallig als trilogy gekocht, 2ehands voor 10 euro.
en ja leuke games alle 3. enkel bij die eerste game toch 2 keer vast gezeten, en enorm gevloekt
(Die race missie, is na 30 keer ofzo gelukt... wtf)
en dan die (shoot the engines naar het einde toe), heb ik moeten vragen aan een bevriende tiener, die dat voor mij heeft moeten doen. is toch wel een beetje een bummer.
maar wel top games

Vergeet niet dat je na het uitspelen van het verhaal tal van andere zaken kan doen, extra missions en easter eggs.Enkel de eerste. Had de derde onlangs ook al eens opnieuw gespeeld.
Gisteren de race missie ook gedaan, gelukkig van de eerste keer gelukt.![]()
ahja? hoe dan?Vergeet niet dat je na het uitspelen van het verhaal tal van andere zaken kan doen, extra missions en easter eggs.
Als ik mij niet vergis kan je missies doen bij telefoons langs de straat anders eens op yt zoeken naar 'extra missions mafia definitive' editonahja? hoe dan?

een van de beste games idd. Zalig zo spellenSpider-Man op PC. Wat een geweldig spel![]()
Inderdaad. Ik speel het met plezier.een van de beste games idd. Zalig zo spellen