Welke game heb je laatst gekocht?

FightinCowboy vond de game niet zo denderend. Parry timing zit onder andere niet goed bij alle vijanden. Nuja is een indie game en geen Fromsoftware natuurlijk. Ik ga hem in sale eens kopen.

FightinCowboy vond de game niet zo denderend. Parry timing zit onder andere niet goed bij alle vijanden. Nuja is een indie game en geen Fromsoftware natuurlijk. Ik ga hem in sale eens kopen.
Idd de parry timing is moeilijk onder de knie te krijgen daarom dat ik meer de dodge skill gebruikte.

Allen voor pc:
TMNT The Cowabunga Collection
R-Type Final 2 met alle dlc.
Scathe

Laatst bewerkt door een moderator:
laatste dat ik gekocht heb is AC: valhalla voor xsx voor een 20€
Uurtje of 2 gespeeld, sinsdien niet meer aangeraakt :/

Mafia: Definitive edition

Genoten van de originele game zoveel jaren geleden en deze versie kon ik niet laten liggen voor 14eu
enkel de eerste of alle 3?

ik heb ze toevallig als trilogy gekocht, 2ehands voor 10 euro.

en ja leuke games alle 3. enkel bij die eerste game toch 2 keer vast gezeten, en enorm gevloekt
(Die race missie, is na 30 keer ofzo gelukt... wtf)

en dan die (shoot the engines naar het einde toe), heb ik moeten vragen aan een bevriende tiener, die dat voor mij heeft moeten doen. is toch wel een beetje een bummer.

maar wel top games

enkel de eerste of alle 3?

ik heb ze toevallig als trilogy gekocht, 2ehands voor 10 euro.

en ja leuke games alle 3. enkel bij die eerste game toch 2 keer vast gezeten, en enorm gevloekt
(Die race missie, is na 30 keer ofzo gelukt... wtf)

en dan die (shoot the engines naar het einde toe), heb ik moeten vragen aan een bevriende tiener, die dat voor mij heeft moeten doen. is toch wel een beetje een bummer.

maar wel top games
Enkel de eerste. Had de derde onlangs ook al eens opnieuw gespeeld.
Gisteren de race missie ook gedaan, gelukkig van de eerste keer gelukt. :p

Paw patrol : grand prix

Gekocht voor mijn neefje die daar zot van is, en bonus, het is een soort van Mario kart versie, dus ga deze zeker zelf spelen ook...

Terug
Bovenaan