Welke serie heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Better call Saul uitgekeken.

Ik denk nog nooit een personage gelijk Jimmy McGill gezien te hebben in tv, films of boeken en het zal waarschijnlijk niet rap terug gebeuren. De escalatie van gebeurtenissen en hoe meer hij verzakt in "Saul" is echt fascinerend. (zeker als je kijkt hoe hij Kim meeneemt)

Het is al ff geleden dat k naar men tv
1) roep "OOOH SHIT"
2)zit te staren in ongeloof
3) Naar (een) personage(s) "Nee... Wat hebt ge gedaan man.. "

Howard zijn dood is zo onverwacht en onmiddellijk. Ik zat al langer te denken "Zijn Jimmy en Kim slecht bezig of zijn ze gewoon slechte mensen (geworden)?"

Lalo is ook een van de betere tv-slechterikken. Zijn "toffe nonkel" vibe die doorprikt wordt met momenten van medogenloos geweld zijn altijd fantastisch om te zien.

Tijd voor iets luchtiger even en dan waarschijnlijk voor de eerste keer Breaking Bad proberen.

The Chair Company.
Heerlijk absurd en bij momenten echt waanzinnig grappig. De laatste aflevering blaast ook alles nog eens open met een gigantische wtf is dees als slot. Ik kijk uit naar seizoen twee!
Aan begonnen eerste aflevering. Aparte humor en nog weinig gelachen. Hopelijk gaat het beter worden

Aan begonnen eerste aflevering. Aparte humor en nog weinig gelachen. Hopelijk gaat het beter worden
Op aanraden van hier ook beginnen kijken en in aflevering 3 nog steeds niet gelachen maar wel intrigerend. Beetje saai tot nu toe eigenlijk en totaal onlogische acties van de main protagonist vind ik.

Better call Saul uitgekeken.

Ik denk nog nooit een personage gelijk Jimmy McGill gezien te hebben in tv, films of boeken en het zal waarschijnlijk niet rap terug gebeuren. De escalatie van gebeurtenissen en hoe meer hij verzakt in "Saul" is echt fascinerend. (zeker als je kijkt hoe hij Kim meeneemt)

Het is al ff geleden dat k naar men tv
1) roep "OOOH SHIT"
2)zit te staren in ongeloof
3) Naar (een) personage(s) "Nee... Wat hebt ge gedaan man.. "

Howard zijn dood is zo onverwacht en onmiddellijk. Ik zat al langer te denken "Zijn Jimmy en Kim slecht bezig of zijn ze gewoon slechte mensen (geworden)?"

Lalo is ook een van de betere tv-slechterikken. Zijn "toffe nonkel" vibe die doorprikt wordt met momenten van medogenloos geweld zijn altijd fantastisch om te zien.

Tijd voor iets luchtiger even en dan waarschijnlijk voor de eerste keer Breaking Bad proberen.

Well goddam are you in for a treat.
Oprecht jaloers.

Iemand een idee of ze bij Kinepolis de Mario film van 4DX 3D gaan verplaatsen later naar 4DX 2D?

Ik ben ECHT geen fan van 3D en heb de 1e Mario gezien in 4DX 2D en was echt tof, enorm teleurgesteld om te zien dat dit keer enkel te zien is in 4DX 3D...

Iemand een idee of ze bij Kinepolis de Mario film van 4DX 3D gaan verplaatsen later naar 4DX 2D?

Ik ben ECHT geen fan van 3D en heb de 1e Mario gezien in 4DX 2D en was echt tof, enorm teleurgesteld om te zien dat dit keer enkel te zien is in 4DX 3D...

Ik heb hier voor Brugge 3 opties
3D
ScreenX
Laser ULTRA

Wat is het verschil eigenlijk? Is 3D nogsteeds met zo'n brilletje op je snoet?

Ik zie verhaaltjes passeren van mensen waarbij de film precies ook op de muren links en rechts is? Ben al ff niet meer naar de cinema geweest, maar welke versie is dat dan? :p

Ik heb hier voor Brugge 3 opties
3D
ScreenX
Laser ULTRA

Wat is het verschil eigenlijk? Is 3D nogsteeds met zo'n brilletje op je snoet?

Ik zie verhaaltjes passeren van mensen waarbij de film precies ook op de muren links en rechts is? Ben al ff niet meer naar de cinema geweest, maar welke versie is dat dan? :p
Screenx is dat de muren links en rechts ook deel uitmaken van het scherm. Niet heel de film is opgenomen zo, maar wel sommige stukken, de ene film wat meer dan de andere.

Top Gun Maverick in ScreenX was wel de moeite, de nieuwe Mario naart schijnt ook.

4dx is dat de stoeltjes kunnen bewegen en wind en water effecten en denk ook geur.

Mario was echt tof in 4dx (zeker de mario kart delen) en Twisters was hilarisch in 4dx, heel de film lang wijt door elkaar geschid geweest.

Dus voor bepaalde films zeker een meerwaarde.

Mare of Easttown - Oei, hier begrijp ik de lovende commentaren niet zo goed. Winslet is als altijd goed. Maar de rest is qua acteren al een stuk minder. Heel het 'suburbs donker gesloten eigen gemeenschap sfeertje' is ook maar matig gebracht en de laatste aflevering is ook maar wat gerushed. Eén scène met Winslet en Zabel zal me nog wel bijblijven. Maar verder, heel makkelijk om compleet te vergeten deze (mini)serie imo.

Gezien de hele Iran situatie had ik nog eens zin om Generation Kill te bekijken.

Toch ook wel een top mini serie, het is wel duidelijk anders van bijvoorbeeld een BoB ... hier staan de personages veel meer centraal en niet de actie.

Dikke aanrader als je hem nog niet gezien zou hebben, en zeer relevant nu.

Gezien de hele Iran situatie had ik nog eens zin om Generation Kill te bekijken.

Toch ook wel een top mini serie, het is wel duidelijk anders van bijvoorbeeld een BoB ... hier staan de personages veel meer centraal en niet de actie.

Dikke aanrader als je hem nog niet gezien zou hebben, en zeer relevant nu.
Ik heb zo hard gelachen met deze reeks. Dat hebt ge als ge jonge gasten bij elkaar zet. Elkaar de hele tijd kloten. Vroeger op de voetbal was dat ook zo

Inderdaad. Voor zij die nog moeten kijken, Mussolini Son of the century is nu ook volledig beschikbaar op VRTMax (en zondagen per 2 afleveringen op Canvas):

Terug
Bovenaan