Westworld season 4

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 2181
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 2181

Guest
Enig fans?
S1 vond ik goed, S2 minder , S3 beter terug , nu na eerste aflevering ben ik wel benieuwd naar volgende aflevering.
Maar gaat denk ook maar mediocre zijn.
Hopelijk mis uiteraard.

Mij zijn ze ondertussen volledig kwijt. Weet begot niet meer waar het over gaat… :unsure:

S1 gezien, zeer goed. S2 minder idd. S3 geen kans meer gegeven, kon me niet meer boeien.

Ik denk dat de kijkcijfers hier hard voor tegenvallen.
S1 was goed, leuke sfeer Enzo.
Maar erna schiet er niks meer over van die parallelle verhaallijnen etc, en is heel de charme van de reeks weg imo.

S1 vond ik interessant, maar S2 was een totale clusterfuck. Ik vraag me nog altijd af wat de directors/writers wel niet aan het denken waren. "Kom we gaan es stoefen hoe goed we meerdere verhalen op verschillende tijdsstippen door elkaar kunnen halen zonder plottwisten". Ja ok cool, maar het resultat was wel dat het niet meer te volgen was. Ik had uiteindelijk op internet moeten opzoeken wat er nu eigenlijk gebeurd was.

S3 was niet veel beter en ik heb afgehaakt. Ik vind het jammer, de serie had veel potentieel maar schoot te kort in het goed vertellen van het verhaal. Ze probeerden te hard waardoor ik het nu als een miskleun aanzie. Als ze dit kunnen corrigeren in S4 zal ik de serie weer oppikken.

Heb S02 nog bekeken maar ik vond dat al ondermaats, dus nooit aan S03 begonnen.

En ik weet dat S01 geweldig onthaald is geweest, maar ik had toen mijn twijfels als. Er waren teveel details die erop wezen dat dit gewoon geen topreeks was of zou worden. Als ik het mij goed herinner stoorde ik me vooral aan de personages en hun domme beslissingen. Beslissingen die geforceerd voelden om het plot in een bepaalde richting te sturen. Too obvious.
Er hing vaak zo'n soapy/drama/cheesy sfeer die me niet beviel. S02 bevestigde dit vind ik.
Die pseudo-intelligente speeches van Hopkins kwamen me op den duur ook het strot uit.
Het algemene plot kon me wel nog geboeid houden. Na S02 niet meer.

Aflevering 2 was niet slecht. Gaat beetje de betere kant op.

Ik heb deze denk ik ook laten vallen na S2. Boeide allemaal niet zoveel meer en de charme van S1 was volledig weg. Weet zelf niet meer over wat het ging als ik er nu over terugdenk buiten dan entertainment park voor volwassenen waar die Delores sentient wordt.

het 3de seizoen was terug wel beter vond ik, als ik het mij nog goed kan herinneren was dat met jesse van breaking bad in de futuristische stad?
anyway ik zal wel eens een complete rewatch doen als ik eens tijd en goesting heb, maar ben nu bezig met rewatch van Better Call Saul en daarna Breaking Bad..

na de eerste aflevering lijkt het mij wel een ok seizoen te worden.
audiovisueel ook altijd wel aangenaam om naar te zien/luisteren.

Het kan me nog altijd boeien.
Wel niet in slaap vallen want er zitten nogal wat hersenkronkels in.

Terug
Bovenaan