Zomers zijn soms een hel voor mij ik kan er ni regen, eens boven de 22 graden kom ik al ni meer buiten.
Tegen koude kan je u nog beschermen tegen die hitte niet
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan er absoluut niet tegen. Ik vind het ook altijd plezant dat de zomer voorbij is. Eerst zit ik al te kloten met de graspollen en zware vermoeidheid die periode. Vanaf de temperatuur 25 graden is en meer functioneer ik maar half. En zoals vandaag, moet ik zelf niet denken aan buiten komen.Zomers zijn soms een hel voor mij ik kan er ni regen, eens boven de 22 graden kom ik al ni meer buiten.
Ja ik heb airco in onze slaapkamers. Dus dat is geen probleem meerJa slapen met mijn historie is al helemaal een ramp, mocht ik kunnen slaap ik in een diepvries.

Geloof ik best mijn schoonouders hun verwarming staat ook soms nog aan. Ik hou dat dat daar max 10 min uit daarbinnen.Sluit dit topic maar - mijn moeder is THE ULTIMATE BOSS hier: die zit met een sprei in de zetel en zou de kachel nog aansteken.
en dit is geen grap, bittere ernst
Klopt, alleen is dat deze dagen niet te doen. Deze morgen toen ik om 5 uur naar mijn werk reed , gaf de thermometer is mijn wagen 23 graden aan als buitentemperatuur. Koelt slecht af nuVeel heeft ook te maken met mijn huidaandoening, zweten =uitdroging voor mij.
Keer 's avonds laat vind ik het wel zalig alst zo 20 graden is ofzo
. Deze week is echt hel en ik ben dan zo blij dat ik niet moet werken
. Ondertussen is het hier binnen ook al 27 graden wat het helemaal verschrikkelijk maakt ( hoek appartement waar de zon heel de dag opstaat). Als we geen zonnewering hadden, dan denk ik dat het nog warmer zou worden. Soms wil ik investeren in airco maar of dit echt zinvol is voor die paar dagen/weekjes per jaar... Geen idee. Zeker omdat ik momenteel nog wel makkelijk in slaap raak.
geef mij maar een koeler klimaat (al loop je tegenwoordig op de meeste plaatsen wel kans op warm weer in de zomermaanden).