Sneeuwstorm
Well-known member
Om 22:20 nieuwe afleveringniet de hele thread gelezen, maar ik zie dat er geen nieuwe aflevering meer is, na nummer 3?
Is het gedaan nu? was wel leuke tijdverdrijf![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om 22:20 nieuwe afleveringniet de hele thread gelezen, maar ik zie dat er geen nieuwe aflevering meer is, na nummer 3?
Is het gedaan nu? was wel leuke tijdverdrijf![]()
Goh, je zal er de mandatarissen niet horen oordelen... maar een deel van dat kiespubliek zal minder onderscheid maken denk ik. Het valt me wel op dat het programma voornamelijk geïntegreerde migranten en marginale FN aanhangers portretteert. Dit lijkt me een bewuste keuze te zijn van de programma makers.Die Marokkaanse (?) moeder met haar vijf kinderen die van in Brussel naar Ninove was verhuisd omdat ze zich er niet veilig meer voelde. Dat mens wil duidelijk ook het beste voor haar kinderen, ze leert ook Nederlands. Ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de mensen zijn die Forza Ninove in het vizier kan hebben?
In de negatieve zin bedoel je dan?Heb 's nagegaan in welke openbare locaties in Ninove ik de afgelopen weken geweest ben en kom tot de conclusie dat ik dus precies in een parallel universum leef. In niks lijken die plekken op het portret dat WZVN schetst.
Hoe daar is gestemd, kan je hier zien:Ik zie constant beelden van centrum Ninove. Bijna alles is gefilmd op amper 1km van elkaar. En dat terwijl Ninove veel meer is dan dat dankzij zijn deelgemeentes: Appelterre-Eichem, Denderwindeke, Lieferinge, Nederhasselt, Okegem, Voorde, Pollare, Meerbeke, Neigem, Aspelare, Outer.
Eigenlijk wel raar dat de problematiek van allochtonen in het centrum (station, park) zich uitbreidt tot deze deelgemeentes. Tenzij Ninove centrum 90% Forza Ninove is en de deelgemeentes anders.
Normaal nog 2.hoeveel afleveringen zijn er nog? toch wel ongelofelijk dat dat precies nergens terug te vinden is.
Ik ben intussen meer dan 15j weg maar ben zelf opgegroeid in Ninove en heb er dus nog wel wat familie wonen. Altijd naar school geweest in Ninove en goed 25 jaar geleden werd het mij door mijn ouders al gezegd om de stationsbuurt en het park te ontwijken. Gezien op dat moment goed 3% van Ninove immigrant was lijkt mij dat het probleem niet, maar goed bepaalde zaken worden door FN/VB makkelijk met elkaar gecorreleerd natuurlijk. Maar natuurlijk ook zo dat de besturen al die tijd het probleem niet doeltreffend genoeg opgelost hebben. Ik ken ook het Ninove niet zoals dat in het programma weergegeven wordt, maar nogmaals op 15 jaar kan er veel veranderd zijn en het is niet dat ik er nog zoveel kom dat ik er mij een goed beeld van kan vormen. Maar heel wat plekken herken ik wel en kan ik wel bepaalde linken leggen met het type volk dat er woont.Goh, je zal er de mandatarissen niet horen oordelen... maar een deel van dat kiespubliek zal minder onderscheid maken denk ik. Het valt me wel op dat het programma voornamelijk geïntegreerde migranten en marginale FN aanhangers portretteert. Dit lijkt me een bewuste keuze te zijn van de programma makers.
Ik ben geen FN stemmer, een partij van veredeling met een duister kantje. Toch zou ik wel 's willen weten waar dat succes vandaan komt. Wat beweegt de inwoners van Ninove om op hen te stemmen? En dan verwacht ik niet enkel de mening van een aantal marginalen die hun pintjes getrakteerd krijgen van Guy.
Heb 's nagegaan in welke openbare locaties in Ninove ik de afgelopen weken geweest ben en kom tot de conclusie dat ik dus precies in een parallel universum leef. In niks lijken die plekken op het portret dat WZVN schetst.
Gisteren de triple gekocht. Ben benieuwdDie docu doet me altijd goesting krijgen in ne Witkapke, kmoet mij dringend eens ne bak halen

Het zal ons helpen om de docu te doorstaanGisteren de triple gekocht. Ben benieuwd![]()
Het programma doet serieus aan framing. Stereotype pils-slurpende-VB-stemmer vs perfect geïntegreerde allochtoon die zelf de geschiedenis van de wortel kent. Het probleem ligt ook niet bij dat type allochtonen, die gewoon perfect geïntegreerd is.Goh, je zal er de mandatarissen niet horen oordelen... maar een deel van dat kiespubliek zal minder onderscheid maken denk ik. Het valt me wel op dat het programma voornamelijk geïntegreerde migranten en marginale FN aanhangers portretteert. Dit lijkt me een bewuste keuze te zijn van de programma makers.
Ik ben geen FN stemmer, een partij van veredeling met een duister kantje. Toch zou ik wel 's willen weten waar dat succes vandaan komt. Wat beweegt de inwoners van Ninove om op hen te stemmen? En dan verwacht ik niet enkel de mening van een aantal marginalen die hun pintjes getrakteerd krijgen van Guy.
Heb 's nagegaan in welke openbare locaties in Ninove ik de afgelopen weken geweest ben en kom tot de conclusie dat ik dus precies in een parallel universum leef. In niks lijken die plekken op het portret dat WZVN schetst.
Man die video is priceless. Ik lig hier strijkHet programma doet serieus aan framing. Stereotype pils-slurpende-VB-stemmer vs perfect geïntegreerde allochtoon die zelf de geschiedenis van de wortel kent. Het probleem ligt ook niet bij dat type allochtonen, die gewoon perfect geïntegreerd is.
Het probleem ligt bij de vele anderen die al meer dan 30 jaar voor problemen zorgen en na 4 generaties nog altijd niet geïntegreerd zijn. De gemiddelde man in de straat, met enig intellect wil natuurlijk niet met FN geassocieerd worden, dat neemt echter niet weg dat ze gewoon hetzelfde denken over migratie en niet geïntegreerde allochtonen. Men had dat kunnen uitwerken, in plaats van een programma te maken dat veel weg heeft van de legendarische Seefhoek-documentaire van meer dan 30 jaar geleden. Helaas zit er wel veel waarheid in de uitspraken van deze figuren.

Blijkbaar zou iemand die in Ninove opkomt voor Groen de televisiemakers getipt hebben om bij bepaalde personen zoals die alleenstaande met zijn vlaggen langs te gaan. Dat is trouwens een zwakbegaafd persoon die nog jaren met dienstencheques gaan kuisen is.
Als je op dat soort mensen hun rug success wil halen... En dan maar zelf de mond vol hebben van exclusiviteit etc.
Ik had dat ook door en vond het dus ook maar laag bij de grond...
Amai die programmamaker mag toch ook eens ferm in de spiegel kijken. De bedoeling is duidelijk om VB te framen als een bende marginalen. Eigenlijk is hij daardoor geen haar beter met het maken van deze uitlachtelevisie. Jongens toch, ons Marcske is het slachtoffer van alcoholmisbruik tijdens de zwangerschap. Ik weet niet of je nog lager kan vallen om dit zo in beeld te brengen.
Marc is toch ook niet achterlijk, hij trekt in feite goed zijn plan maar heeft een beetje een spraakgebrek vooral (wat het dan ook niet gemakkelijk maakt op de arbeidsmarkt). Ik heb respect voor die mens dat hij toch werkt ondanks zijn problemen.ik heb eigenlijk nog op geen enkel moment gedacht dat die mens belachelijk is. Vind dat net best een aangename, warme persoon om naar te kijken. Dat hij met zijn hond naar het graf van zijn ouders ging vond ik ook best mooie tv.
Of dat nu echt iets vertelt over Ninove is een andere zaak natuurlijk.
Verder is hij ook geen fan van FN dus ge kunt ook niet zeggen dat ze hem daarom opvoeren.