WK Wielrennen 2023 (Glasgow, Schotland)

Heeft echt niet meer of minder dan Wout en Tadej gedaan hoor. Constant voorin op die plaatselijke rondes. Ging op 90 km al eens flink aan de boom schudden. En daarna ook nog eens.

Heeft hier weinig met slim of dom koersen te maken. Ze reden allevier een zeer goede en attente koers.

En de beste wint

Ik kan mij toch niet van de indruk ontdoen dat Wout véél korter had gezeten als die alleen achter VDP zat. Die hebben veel te veel tijd verloren met het continue wachten op een overname.

Je kan van Van Aert zeggen wat je wil, maar hij staat er wel elke koers, niet voor de winst, maar continu in de top.

Continue aan de top maar wel een jaar om snel te vergeten, moet dringend nog eens een vette vis vangen want we blijven zo toch wat op onze honger zitten. Wat natuurlijk niet wegneemt dat hij al een relatief mooi palmares heeft.

Ja en dat kan dan niet frustrerend zijn of wat? :laugh:
Dan ben je gefrustreerd zonder geldige reden.
Er is geen reden om gefrustreerd te zijn, het was een eerlijke koers. Het is niet beslist door pech, wel door overmacht van één renner.
Een renner die in de finale valt en 16km met een losse schoen moet rijden, dan is er niks eerlijker dan dat.

Dan ben je gefrustreerd zonder geldige reden.
Er is geen reden om gefrustreerd te zijn, het was een eerlijke koers. Het is niet beslist door pech, wel door overmacht van één renner.
Een renner die in de finale valt en 16km met een losse schoen moet rijden, dan is er niks eerlijker dan dat.
Wat een onzin allemaal zeg :laugh:

Dus je mag alleen gefrustreerd zijn als je pech of dergelijke hebt? Je kan perfect gefrustreerd zijn als je voor de zoveelste keer op een dichte ereplaats strandt. Enfin zeg.

En de beste wint
Laten we het daarbij houden, ik denk dat we het daarmee allemaal eens zijn.
De discussie of hij nu de slimste was OF de domste of ergens er tussen in heeft verder nog weinig zin denk ik. :tongue:

VDP als kampioen is verdiend.

Laatst bewerkt:
Wat een onzin allemaal zeg :laugh:

Dus je mag alleen gefrustreerd zijn als je pech of dergelijke hebt? Je kan perfect gefrustreerd zijn als je voor de zoveelste keer op een dichte ereplaats strandt. Enfin zeg.

Je hebt reden om gefrustreerd te zijn als je geen eerlijke kans hebt gehad of als er iets fout gelopen is in de tactiek.
Tot heel ver in de wedstrijd zaten we met 5 voorraan, en de enige pech die we hadden is dat er iemand fysiek beter was.
Dan heb je gewoon geen geldige reden om gefrustreerd te zijn. Ben je dat wel dan stel ik mij vragen bij de liefde voor de sport.

Hoe MVDP vandaag WK gaat worden is gewoon in puurste vorm de beste wielrenner zijn. Los van welk truitje hij aanheeft is dit een lust voor elke wielerliefhebber.

Je hebt reden om gefrustreerd te zijn als je geen eerlijke kans hebt gehad of als er iets fout gelopen is in de tactiek.
Tot heel ver in de wedstrijd zaten we met 5 voorraan, en de enige pech die we hadden is dat er iemand fysiek beter was.
Dan heb je gewoon geen geldige reden om gefrustreerd te zijn. Ben je dat wel dan stel ik mij vragen bij de liefde voor de sport.

Hoe MVDP vandaag WK gaat worden is gewoon in puurste vorm de beste wielrenner zijn. Los van welk truitje hij aanheeft is dit een lust voor elke wielerliefhebber.
@Pinkman spreekt wel vanuit standpunt van WVA eh, niet vanuit het standpunt van een fan/kijker. (denk ik )

Dus ik denk dat als je een heel goeie bent maar je wint niks in uw carriere omdat je net tegen een super loopt in uw generatie dat je dan best af en toe wel eens gefrustreerd bent. ( frustratie is ook al per definitie irrationeel)
( nu niet dat mvdp ZO super is en WVA niks wint, maar je snapt het punt)

Beide kunnen toch? je moet respect hebben voor deze mooie en overduidelijke overwinning maar dat iemand z'n favoriete renner er weer net niet bij is...

Voila ze Zilveren Wout :headshake:

Terug
Bovenaan