Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ie binnen 2? weken nog europees kampioenschap pakt en dan is alles uitgespeeld qua tijdrijden zeker?Remco wordt mss nooit Tourwinnaar maar aan dit tempo wordt hij straks wel de beste tijdrijder allertijden.
Want wat nu? Wie gaat hem de volgende jaren kloppen? Ik zie momenteel echt niemand.
Als ie binnen 2? weken nog europees kampioenschap pakt en dan is alles uitgespeeld qua tijdrijden zeker?
EK TT heeft ie al. Is EK weg dat nog ontbreekt.
Of bedoel je alles tegelijk?
Die zijn al aangepast.Ik ben benieuwd wat de bookmakers gaan doen met de wedkansen voor de wegrit.
Was dit een off-day voor Pogacar of is de vermoeidheid na het lange seizoen toch in zijn lichaam gekropen?
Ik ben benieuwd wat de bookmakers gaan doen met de wedkansen voor de wegrit.
Was dit een off-day voor Pogacar of is de vermoeidheid na het lange seizoen toch in zijn lichaam gekropen?
Ik ben benieuwd wat de bookmakers gaan doen met de wedkansen voor de wegrit.
Een alleenstaande tijdrit blijft toch iets anders dan tijdens een etappewedstrijd
En dat zonder persoonlijke kinesist!![]()
met het verschil dat Remco daar uit een GT kwam en 3e werd op 9 sec. Pogacar komt dan wel uit Canada, maar heeft slechts 2 koersdagen de laatste weken en die verliest meer dan 2min40.Evenepoel werd ook maar 3e in Wollogong in de TT om dan wel de wegrit te winnen. Hij komt uit Canada ik denk wel dat die binnen een week een heel stuk beter voor de dag gaat komen.
met het verschil dat Remco daar uit een GT kwam en 3e werd op 9 sec. Pogacar komt dan wel uit Canada, maar heeft slechts 2 koersdagen de laatste weken en die verliest meer dan 2min40.