WK wielrennen 2025 - Rwanda

Wie wordt Wereldkampioen weg bij de vrouwen

• Pauline Ferrand-Prévot

Stemmen: 12 33,3%
  • Demi Vollering

Stemmen: 7 19,4%
  • Elisa Longo Borghini

Stemmen: 0 0,0%
  • Kimberley Le Court

Stemmen: 5 13,9%
  • Katarzyna Niewiadoma

Stemmen: 1 2,8%
  • Anna van der Breggen

• Marlen Reusser

• Liane Lippert

Stemmen: 0 0,0%
  • Een Belg !

Stemmen: 3 8,3%
  • Nog iemand anders

Stemmen: 6 16,7%

• Totaal aantal stemmers
    36
Waar is de tijd wat we als belg content waren met een belg in de top 10. Na Campenearts, Evenepoel, VA nu ook van Wilder een TT medaille.

Remco wordt mss nooit Tourwinnaar maar aan dit tempo wordt hij straks wel de beste tijdrijder allertijden.
Want wat nu? Wie gaat hem de volgende jaren kloppen? Ik zie momenteel echt niemand.
Als ie binnen 2? weken nog europees kampioenschap pakt en dan is alles uitgespeeld qua tijdrijden zeker?

Ik ben benieuwd wat de bookmakers gaan doen met de wedkansen voor de wegrit.
Was dit een off-day voor Pogacar of is de vermoeidheid na het lange seizoen toch in zijn lichaam gekropen?

Was dit een off-day voor Pogacar of is de vermoeidheid na het lange seizoen toch in zijn lichaam gekropen?

Evenepoel werd ook maar 3e in Wollogong in de TT om dan wel de wegrit te winnen. Hij komt uit Canada ik denk wel dat die binnen een week een heel stuk beter voor de dag gaat komen.

Of gewoon Pogacar die niet zo dominant is in het tijdrijden.
Hij rijdt goeie tijdritten en presteert onder vermoeidheid goed in een GT, maar in het geïsoleerde werk steekt hij er niet zo bovenuit.

Lang seizoen of jetlag niet verwerkt, wie zal het zeggen, maar als je na 10 km al 40 seconden aan de broek krijgt van Remco, das toch echt gi-gantisch :eek:

Evenepoel werd ook maar 3e in Wollogong in de TT om dan wel de wegrit te winnen. Hij komt uit Canada ik denk wel dat die binnen een week een heel stuk beter voor de dag gaat komen.
met het verschil dat Remco daar uit een GT kwam en 3e werd op 9 sec. Pogacar komt dan wel uit Canada, maar heeft slechts 2 koersdagen de laatste weken en die verliest meer dan 2min40.

met het verschil dat Remco daar uit een GT kwam en 3e werd op 9 sec. Pogacar komt dan wel uit Canada, maar heeft slechts 2 koersdagen de laatste weken en die verliest meer dan 2min40.

Ja, Langs de andere kant Evenepoel is een toptalent als tijdrijder zelfs als is die matig wint die tijdrijden. (zie Tour) Pogacar kan ook tijdrijden maar moet dan wel iets meer alles meezitten.

Terug
Bovenaan