WK2022: Bloed aan het doelqatar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 3366
  • Startdatum Startdatum
Staat ook aan de buitenkant van de kraag achteraan op de wedstrijdtruitjes.
Ik denk dat ofwel het wedstrijdshirt anders is dan het replicashirt ofwel dat men het er al had af gehaald tegen Egypte, want ik zie dat denk ik nergens staan op foto's. Wat niet weg neemt dat het zo belachelijk is als dat het maar kan zijn, maar goed.

ahead-of-2022-fifa-world-cup.jpg

20221119b45623b2787649f7973b78a5af498f97_20221119f31ac539ce4741df99e593121c8daa65.jpg

Ik denk dat ofwel het wedstrijdshirt anders is dan het replicashirt ofwel dat men het er al had af gehaald tegen Egypte, want ik zie dat denk ik nergens staan op foto's.

ahead-of-2022-fifa-world-cup.jpg

20221119b45623b2787649f7973b78a5af498f97_20221119f31ac539ce4741df99e593121c8daa65.jpg
Was daarstraks in het VTM nieuws te zien. Zal dan waarschijnlijk enkel voor de WK match truitjes bedoeld zijn.

598-DDF31-C1-A9-4-E90-AF47-10-E459-EE3-F9-D.jpg

Ja amai dat woordje "love" is echt een schaamteloos politiek statement pro-lgbt :unsure:

Ik heb een ander voorstel: in plaats van de brabanconne te zingen, nemen ze gewoon "Soldiers of Love" van Liliane Saint Pierre.

Liefde verjaagt onenigheid
Reinigt je ziel, begraaft de strijd
Gewoon beginnen bij jezelf, langzaam naar buiten toe
Neem elkaars handen, smeed nou die banden toe

:unsure:

Wtf, dat heeft toch niks meer te maken met een regenboogvlag of lgbt :wtf:
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F11%2F21%2F7a140196-48d0-43f2-8a87-84a55fa8259f.jpg

Dat is gewoon een (spuuglelijk) kleurrijk shirt. Als je daar een regenboog in ziet ben je kleurenblind.

Het ergste vanal vind ik dat ze dan na elke helft conservatief voetballen u bombarderen met "One Love"-reclamespots en zever van de FIFA zelf :unsure:

Al die discussies over de mentaliteit en waarden en normen daarginds (en dat we ons maar moeten houden aan hun waarden en normen) even buiten alles gelaten begint dit toch wel heel hard op een gigantische dick swinging affaire te lijken. Het verbannen van het woord 'LOVE' kan je mits de nodige mentale gymnastiek nog wel linken aan de '1 love' campagne (ik ben het niet eens met de ban, maar dat terzijde) maar inderdaad, een gekleurd shirt verbannen, terwijl dit al weken verkrijgbaar is en het WK al bezig is... Wat is dat dan, buiten een powermove gewoon omdat het kan?

Het begint werkelijk gênant te worden, hoe Qatar zich aan het gedragen is als de stiefvader met losse handjes en iedereen maar bevend naar hun pijpen moet dansen. Het is al langer geweten dat voor genoeg geld alles kan en mag, maar dat giganten als Budweiser, Adidas, en meerdere sportbonden zo in het gareel gehouden worden door een onnozele oliestaat maakt wel dat het enorm in de verf wordt gezet. Dit WK smaakt toch met elke match wranger en wranger.

Toont gewoon heel hun leeg en hypocriet virtue signalling gedrag van de voorbije jaren.
Grote firma's, FIFA, voetballers,... allemaal zijn ze er als de kippen bij om symbolisch op hun knietje te gaan zitten of armbandjes te dragen.
Maar wel gezellig afreizen naar een land waar homoseksualiteit illegaal is en miljoenen opstrijken én helpen dat land aan miljoenen te geraken door deel te nemen aan het toernooi.

En als puntje bij paaltje komt dansen ze toch nog naar de pijpen van Qatar ook.
Het enige echte signaal dat telde was ne dikke middelvinger naar daar en thuisblijven.

De ophef is toch ook wel beetje belachelijk aan het worden.
In recent verleden was er is WK atletiek, turnen en wielrennen.

Toen was dat allemaal niet

De ophef is toch ook wel beetje belachelijk aan het worden.
In recent verleden was er is WK atletiek, turnen en wielrennen.

Toen was dat allemaal niet

Ik stel voor dat je je even bijleest. Genoeg leden die aanhalen waarom dat soort vergelijkingen niet echt opgaan.

Toby alderweireld heeft een jaar goed geld verdiend in Qatar.
Niemand heeft hem hiervoor veroordeeld.

Toby heeft volle bak kritiek gekregen en heel veel hoongelach.

Hazard heeft in 123 matchen als international nog maar 3 gele kaarten gepakt. Dat gaat over meer dan 8500 speelminuten.

Als er nu óóit een kapitein was waarmee ge de FIFA hun blufpoker kon gaan callen, was het toch wel Eden Hazard geweest. Het had België zelfs eventjes doen vergeten dat hij eigenlijk niet op dat veld hoort te staan.
Ze spreken nu al van uitsluiting in de volgende wedstrijd.

Wtf, dat heeft toch niks meer te maken met een regenboogvlag of lgbt :wtf:
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F11%2F21%2F7a140196-48d0-43f2-8a87-84a55fa8259f.jpg

Dat is gewoon een (spuuglelijk) kleurrijk shirt. Als je daar een regenboog in ziet ben je kleurenblind.
Als ge niet door hebt dat dit spuuglelijk shirt zijn enige bestaansreden is om een subtiel lgbtq logo te zijn dan ben je stekeblind.

Ik vind het vrij frustrerend dat ze constant zitten te janken erover. Alsook op sociale media etc

Wat zeker mag en terecht is.

Maar doe het dan goed en doe zelf ook een boycot en zend niks uit. In plaats van er iedere dag over zit te zagen.

Had de rechten niet gekocht, kon met dat geld tenminste het dubbele afleveringen van thuis worden gemaakt.

Toch ook eens de moeite als recap hoe het daar zit en gekomen is. Helaas al weer beetje gedateerd door de "one love" band die illegaal gemaakt werd. Nog maar eens een teken van gans die hypocrisie en de verwerpelijke manier van hoe het er daar aan toe gaat.

Terug
Bovenaan