Staat ook aan de buitenkant van de kraag achteraan op de wedstrijdtruitjes.Het woordje 'LOVE' staat aan de binnenkant van het truitje van onze duivels, de binnenkant hé!
Dit WK wringt zo hard, niet normaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Staat ook aan de buitenkant van de kraag achteraan op de wedstrijdtruitjes.Het woordje 'LOVE' staat aan de binnenkant van het truitje van onze duivels, de binnenkant hé!
Dit WK wringt zo hard, niet normaal.
Ik denk dat ofwel het wedstrijdshirt anders is dan het replicashirt ofwel dat men het er al had af gehaald tegen Egypte, want ik zie dat denk ik nergens staan op foto's. Wat niet weg neemt dat het zo belachelijk is als dat het maar kan zijn, maar goed.Staat ook aan de buitenkant van de kraag achteraan op de wedstrijdtruitjes.
Was daarstraks in het VTM nieuws te zien. Zal dan waarschijnlijk enkel voor de WK match truitjes bedoeld zijn.Ik denk dat ofwel het wedstrijdshirt anders is dan het replicashirt ofwel dat men het er al had af gehaald tegen Egypte, want ik zie dat denk ik nergens staan op foto's.
![]()
![]()

![]()
Na kapiteinsband verdwijnt ook opwarmingsshirt van Rode Duivels, wit uitshirt wordt aangepast met ... sticker: “Straffen zijn buiten proportie”
Ook de Belgische aanvoerder Eden Hazard zal net als zijn collega’s niet met een OneLove-kapiteinsband spelen. De wereldvoetbalbond FIFA heeft geen toestemming gegeven voor die banden en dreigt met sportieve sancties zoals gele kaarten. “Er was gewoon geen overleg mogelijk”, zegt Peter Bossaert...m.nieuwsblad.be
![]()

Wtf, dat heeft toch niks meer te maken met een regenboogvlag of lgbt
![]()
Dat is gewoon een (spuuglelijk) kleurrijk shirt. Als je daar een regenboog in ziet ben je kleurenblind.

De ophef is toch ook wel beetje belachelijk aan het worden.
In recent verleden was er is WK atletiek, turnen en wielrennen.
Toen was dat allemaal niet
Toby alderweireld heeft een jaar goed geld verdiend in Qatar.
Niemand heeft hem hiervoor veroordeeld.
Ze spreken nu al van uitsluiting in de volgende wedstrijd.Hazard heeft in 123 matchen als international nog maar 3 gele kaarten gepakt. Dat gaat over meer dan 8500 speelminuten.
Als er nu óóit een kapitein was waarmee ge de FIFA hun blufpoker kon gaan callen, was het toch wel Eden Hazard geweest. Het had België zelfs eventjes doen vergeten dat hij eigenlijk niet op dat veld hoort te staan.
Als ge niet door hebt dat dit spuuglelijk shirt zijn enige bestaansreden is om een subtiel lgbtq logo te zijn dan ben je stekeblind.Wtf, dat heeft toch niks meer te maken met een regenboogvlag of lgbt
![]()
Dat is gewoon een (spuuglelijk) kleurrijk shirt. Als je daar een regenboog in ziet ben je kleurenblind.