Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik doe binnenkort de omgekeerde beweging. Van het "landelijke" Veldegem (deelgemeente Zedelgem) naar Brugge Centrum. Moest je nog een duplex appartement zoeken in Veldegem, stuur maar een PM.Geboren en getogen in Brugge.
Binnen Brugge zelf 1 keer verhuisd.
Waar ik nu woon, gaat het niveau elk jaar zienderogen achteruit. Stad Brugge heeft de neiging om telkens nieuwe "sociale" woonwijken en woonblokken allemaal bij elkaar te groeperen.
Vroeger was het een tamelijk rustige buurt, maar de laatste 10 jaar is dit nogal achteruit gegaan. (Dronken mensen die op straat liggen, sluikstorten bij klaarlichte dag, burenruzies op straat, elke dag passeert er wel een combi met zwaailichten op, ...)
Als alles goed gaat (lees als de financiën meezitten), komt daar binnenkort verandering in en verhuis ik naar Zedelgem. Iets landelijker, maar niet ver af van vrienden en familie.

. Moesten we verder zijn gaan wonen betwijfel ik of ik gelukkig zou kunnen zijn.
Ik kom nochtans wel graag in steden als Antwerpen, Gent en Brussel. Maar na een tijdje daar te hebben vertoefd ben ik blij huiswaarts te kunnen keren. Definitief daar gaan wonen, ik huiver er van.Overlapping is mogelijkik moet wel zeggen, ik had oorspronkelijk de titel gelezen als "Woon jij nog in je achterlijk dorp" en ik dacht toch even: wtf gast?

) , en zou toch zeker in België nergens elders willen wonen.Ik snap dat gevoel wel (heb er zelf nooit gewoond) want ik kom ongelooflijk graag in Antwerpen. Maar ik zou er denk ik niet graag echt wonen.Gisterennamiddag even in Antwerpen-centrum geweest en dat voelde wel een beetje aan als thuiskomen. Ik mis het daar soms wel.
Ik heb hetzelfde gevoel.Ik snap dat gevoel wel (heb er zelf nooit gewoond) want ik kom ongelooflijk graag in Antwerpen. Maar ik zou er denk ik niet graag echt wonen.