Enfin, zeg... de twee keer dat ik BBE vermeld, zeg ik expliciet dat ze absoluut niks met elkaar te maken hebben, en dat ik nooit DVL zou vereenzelvigen met BBE. In dit voorbeeld is BBE de tegenhanger van IS, terwijl DVL en zijn clubje een geradicaliseerde moskee zijn. Dit is toch wel waanzinnig dat je me dan in de mond legt dat ik S&V een BBE-light vind
Maar ik zie nog altijd geen antwoord op die "fictieve" moskee. Even geleden noemde je ze niet fictief maar zei je dat dat dagelijkse kost was in moskeeën, al kon je wel niet aangeven hoeveel van hun berichten haatdragend zijn. Ik zou nog altijd graag willen horen of je die fictieve moskee zou willen aanklagen, gewoon al omdat het zou aangeven waar je grens ligt van toelaatbare zaken.
Je mag ook reageren op de vraag of je het goed vindt dat DVL hier verdedigd wordt met zaken als "met wetten kun je geen gedachten veranderen, dus die wet mag geschrapt worden" en "het gaat om kleine feitjes, de rest is enkel woorden"? Als dat een verdediging is die opgaat, moet die toch opgaan voor iedereen in dezelfde situatie, niet? En dat is toch echt geen gewenste justitie, denk ik.
Maar het gaat niet over islam, religie, hoofddoeken... hoewel dat er blijkbaar weer bij moet komen. Het gaat om wat toelaatbaar is. En het feit dat de wet geldt voor iedereen.