Tjiftjaf
Member
Ik probeer de discussie te verschuiven?
Dus dat hij afspreekt met de grote voorstanders van conversietherapie in Polen, connecties heeft met diezelfde groeperingen in Hongarije, constant de Franse groeperingen met die uitgesproken meningen retweet als "interessant leesvoer", terwijl je wéét dat hij op een heel groot deel van de andere punten hetzelfde zegt als die groeperingen, is niet voldoende om het "waarschijnlijk" te maken dat het op de S&V-discord in positieve zin ging over conversietherapie?
Dat was de discussie, hè. Dat was het punt waar je niet akkoord mee was. Maar oké, dat is voor jou niet genoeg bewijs. Dan de links waarin de precieze aantallen van haatdragende berichten richting oa holebi's staat, is òòk nog eens niet genoeg bewijs dat het "waarschijnlijk" is dat ze geen tegenstander zijn van conversietherapie. 5.800 giftige berichten, trouwens.
In die link staat een voorbeeld van die berichten: ‘De nazi’s stuurden homo’s toch ook naar de kampen?’. Dus nu wordt je punt dan dat ze wel extreemrechts zijn in al hun andere punten, maar niet voor conversietherapie zijn voor homo's, wel voor transgenders, maar homo's wel willen laten vernietigen in gaskamers?
En het gegeven dat er gewoon homo's waren onder de leden van S&V en binnen de directe entourage van DVL is voor jou waarschijnlijk geen bewijs dat al dat gespeculeer over homohaat en dergelijke misschien ook gewoon maar dat is: gespeculeer.
Ik kan me voorstellen dat een groepering die homo's naar gaskamers wil sturen ze ook niet als leden zou willen in hun organisatie.