Sloan
Banned
Dat is ook alles, heel dat bos van palen en borden is van tijd toch ook De moeite.kom kom, die stootwagens (met hun giga verlichte pijlen) zijn nu toch goed aangeduid?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook alles, heel dat bos van palen en borden is van tijd toch ook De moeite.kom kom, die stootwagens (met hun giga verlichte pijlen) zijn nu toch goed aangeduid?
kom kom, die stootwagens (met hun giga verlichte pijlen) zijn nu toch goed aangeduid?
Tom Waes reageert na ongeval: "Te veel gedronken en toch in auto gestapt: onbegrijpelijk"Nota van de moderatie:
In dit topic kan gediscussieerd worden over alles rond verkeer en veiligheid aan wegenwerken of specifiek over de tot nu reeds gekende omstandigheden en details rond het ongeval van Tom Waes.
Echter zijn specifieke omstandigheden mbt alcohol- of drugsgebruik of overdreven snelheid rond het ongeval nog niet gekend, zolang de gekende mediakanalen hierrond niets hebben gepubliceerd, gaan we hier geen verdere insinuaties daarrond posten.
Helemaal niets?Benieuwd welke weerslag dit gaat hebben op zijn carriere.
Tom Waes reageert na ongeval: "Te veel gedronken en toch in auto gestapt: onbegrijpelijk"
![]()
Tom Waes reageert na ongeval: "Te veel gedronken en toch in auto gestapt, onbegrijpelijk" | VRT NWS Nieuws
Tom Waes had te veel gedronken op de avond van zijn ongeval. Dat laat hij weten in een mededeling. De presentator kroop vervolgens toch achter het stuur van zijn oldtimer Porsche. "Het is een grote, onbegrijpelijke fout, waar ik me verschrikkelijk bij voel. Ik wil dan ook mijn oprechte excuses...www.vrt.be
Alez, vanaf nu mag het wel.
Benieuwd welke weerslag dit gaat hebben op zijn carriere. Er is nog een bootje van bijna een miljoen (dacht ik) onderweg voor één of ander programma.
Ik kan met mijn verstand er niet bij dat iemand met die exposure niet slimmer is. Ik ken mannen met veel minder vermogen die een lopende taxi-rekening hebben omdat ze slimmer zijn dan dat..
Het minst slechte signaal, maargoed.![]()
Tom Waes bekent schuld na ongeval: “Te veel gedronken en toch in auto gestapt: onbegrijpelijk”
Tom Waes (56) heeft in een mededeling toegegeven dat hij de avond van zijn ongeval te veel had gedronken. “Het is een grote, onbegrijpelijke fout, waar ik me verschrikkelijk bij voel”, klinkt het. “Ik wil dan ook mijn oprechte excuses aanbieden, aan iedereen. Het spijt me verschrikkelijk.”...www.hln.be
Tom geeft zelf toe, slim van hem dat voor een kranten artikel over de resultaten van de bloedtest te doen. Zo bekent hij spijt ipv het idee te geven dat m'n het (misschien) wat wou verdoezelen. Maar dat lukt toch niet in de meeste gevallen. En niemand zegt dat m'n expliciet wat wou verdoezelen, eerst medische hulp, en dan de rest. Alles op zijn tijd.
Zo geef je ook het juiste signaal aan je grote hoop fans en veel andere autorijders.
Heb het gevoel dat zoiets ook strafbaar kan zijn? (Als het met intentie is om hem zwart te maken)Video van beschonken Tom Waes gaat gretig rond in WhatsApp groepen. Ik blijf het hier heel moeilijk mee hebben. Merendeel van de bevolking gaat dat niet kritisch beoordelen, en heeft zo zijn mening al gevormd. Voor alle duidelijkheid, ik heb persoon in kwestie aangesproken op dit gedrag, maar het kwaad is al geschied.
15 jaar geleden? Dat is nog steeds zo hoor (Waze geeft bvb controles aan)Vroeger (15j geleden nog), berichten iedereen elkaar waar de politie stond en namen ze zo de beste wegen.
Wie had het hier gezegd in dit topic? Had dit een type ala Tania Dexters geweest het kot was te klein wss. Maar bij Tom waes en zijn rebels karakter zal dit wss weinig tot geen invloed hebben. Een politieker zal in deze situatie trouwens ook harder aangepakt worden.Helemaal niets?
Hij komt tenminste uit voor zijn fout, daar kunnen bepaalde politiekers nog veel van leren.
Mij lijkt schuldbesef (of het gebrek aan) de grootste factor die bepaalt hoe hard iemand aangepakt wordt.Wie had het hier gezegd in dit topic? Had dit een type ala Tania Dexters geweest het kot was te klein wss. Maar bij Tom waes en zijn rebels karakter zal dit wss weinig tot geen invloed hebben. Een politieker zal in deze situatie trouwens ook harder aangepakt worden.
Hij komt tenminste uit voor zijn fout
Helemaal niets?
Hij komt tenminste uit voor zijn fout, daar kunnen bepaalde politiekers nog veel van leren.
Het is spijtig genoeg ook cultuur.Merendeel van de bevolking gaat dat niet kritisch beoordelen, en heeft zo zijn mening al gevormd.