K heb het 1 jaar kunnen tegenhouden.. maar door t warme weer van vorige week heb ik dan toch toegegeven. Mn partner en kids wouden een opzetzwembad.
Ik zou gaan voor een intex van 4 op 2meter maar m'n partner wou eentje waar ze baantje zou kunnen zwemmen. Tja..
We hebben deze week de intex 5.49 m x 2.74 m x 132 m besteld en vandaag al ontvangen. Ongeveer 17200 l.
Nu beginnen we te beseffen aan wat we zijn begonnen en zit ik met een probleem en andere vragen
-k merk dat onze tuin niet effen is en na wat gegoogle zou mijn tuin effen moeten zijn anders zit er teveel gewicht langs de lage kant wat niet goed is voor de steunpoten en is de waterdruk langs 1 kant te hoog.
Ik lees dat ik het gras moet verwijderen op ongeveer 10 cm diepte. Dan zand moet toevoegen om effen te maken (k lees stabilisé? Klopt dit) dan zwembadmatten en dan het grondzeil.
Is dit correct? Kan het niet anders? Das wel veel werk....
Wat doen jullie met jullie opbouwzembad in de winter? In de maand september/oktober volledig afbreken om deze terug te plaatsen in de lente? Of laten jullie deze de hele winter buiten?(zonder water? Leeg)
K beklaag het me momenteel dat ik zo een groot opbouwzwembad heb gekocht (ik wou de 4x2m kopen en t was te klein voor mijn partner)
Graag advies voor het effenen van de tuin