Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(behalve den dinsdag, dan kan ik nie)zoals je zelfs zegt, staat nog niet op punt door de drivers, en toch is ie reeds een pak sneller dan purevideo, maarja niet echt nodig hoeveel man heeft het nodig (en dan koop je wel 6200 of x1300 als ge toch enkel da wilt doen)Davion zei:@boostah:
- nVidia heeft PureVideo, iets waar ge in de praktijk een pak meer mee zijt dan die AVIVO, die tenslotte ook nog niet door de drivers op punt staat
true ze kunnen heel goed aa aan, die van ati is gewoon kwalitatief beter, bij nvid wordt er bij eenders welke hoek dezelfde aa toegepast, bij ati wordt bij iedere hoek een andere AA genomen waardoor het iets mooier wordt (true ge moet al hard kijken om het te zien, en dan nog op plaatjes waar je het "relatief goed" kan zien, maar het is er nu eenmaal, en dit is hardware matig dus in de 7serie zal het nooit kunnen- Welke bullshit ben je nu aan het spuien van onafhankelijke AA, beiden kunnen AA zeer goed aan.
kdenk da ge eens moet kijken naar speciaal de x1900xtx en de 7900gtx, normaal is het waar wat je zegt, deze keer echten totaal niet, de 7900gtx zijn er al een hoop dat met 10mhz meer op de gpu aties hebben, dit terwijl bijna elke (natuurlijk zijn er ook slechtere bij) xtx verder overclocked geraakt, maar neem je de xt mee erbij tja dan zie je hetzelfde als de gtx, die geraakt ook niet ver meer (maar als je toch 500 euro uitgeeft is het imho dom om voor de xt ipv de xtx te gaan- ATI is juist geen zak meer overklokbaar, nVidia is juist meer overklokbaar omfg, t'is ATI die met insane hoge speeds moet komen om bij te blijven ja.
Maar zoals ge zegt: Ge kiest wat ge wilt, ge doet met beiden geen miskoop.

² thatmurrey zei:8/10 van de mensen steekt er ne andere koeler op.
en het verschil van fps in games tussen 7900gtx en x1900xtx merkte NIET
dus stopt met die discusieen ga spele![]()
zucht ni weer estormsman zei:Nu heb ik hier al verschillende kere geleze da de 7900GTX HDR+AA ni aankan??? Op wtf slaagt da?? http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/11/ review waar de 7900GTX en de X1900XTX met elkaar vergeleke worden. En wat blijkt, de 7900GTX is bij de meeste teste de betere kaart, OOK in de teste waar ze HDR+AA hebbe gebruikt.

stormsman zei:Nu heb ik hier al verschillende kere geleze da de 7900GTX HDR+AA ni aankan??? Op wtf slaagt da?? http://www.guru3d.com/article/Videocards/326/11/ review waar de 7900GTX en de X1900XTX met elkaar vergeleke worden. En wat blijkt, de 7900GTX is bij de meeste teste de betere kaart, OOK in de teste waar ze HDR+AA hebbe gebruikt.
ownageTroman zei:ge kunt ook altijd voor deze goedkope maar effectieve oplossing gaan
linkie
veegt de vloer aan met eender welke kaart![]()
