Archief - Beste videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gothrek

Legacy Member
Note that Valve's HDR implementation doesn't use floating-point blending. While this produces a somewhat lower-fidelity final image than the more traditional HDR method, it also comes at a lower cost in performance, and allows AA and HDR to work together on Nvidia-based cards.

RealFlub

Legacy Member
Gothrek zei:
nu zijde zwaar aan het lullen ze kerel
alsek oblivion 1280*1024 op hdr speelde, was da lelijk
met HDR+AA is dat goddelijk
da verschil merkte serieus
ge moogt ook is elken dag van de week afkomen buiten donderdag

als je 2 dezelfde screens neemt, een met zonder AA en ene met AA, en dan hier posten ;)
kzou toch graag eens verschil zien.

boostah

Legacy Member
idd, maar zoek nog goeie spellen da het zo doen

het is het enigste spel, als we gaan daarop veralgemene mij goed, kank ook nog zo veel gaan halen

Gothrek

Legacy Member
kheb nog altijd niet uitgedoktert hoe daar screenshots kunt nemen
ook al hebbek ballowscreenshots op 1 staan
alleja, das vooral subjectief of ge dat lelijk vind of niet e :)
maar kzal het is proberen

imo merkte AA bij elk spel hoor, maar kom

Gothrek

Legacy Member
boostah zei:
idd, maar zoek nog goeie spellen da het zo doen

het is het enigste spel, als we gaan daarop veralgemene mij goed, kank ook nog zo veel gaan halen
der zijn weinig spellen met HDR+AA zenne :p

Gothrek

Legacy Member
ik zie echt het verschil bij 1280*1024 zenne hoger kannek ni e

RealFlub

Legacy Member
speel eens op 1600*1200, denk niet dat je dan nog AA nodig hebt.

Davion

Legacy Member
Als je een RECENT game speelt met HDR op en alle details maxxed hebde GEEN AA nodig, da merkte dan toch niet, vergeet niet dat AA in feite gekomen is om OUDERE games er beter laten uit te zien.

Das de shit die Gothrek niet snapt :ironic:

ComputerVISTA

Legacy Member
en om op lagere resolutie waar alles verticalen wat gekarteld waren recht te trekken... Hoe kleiner de resolutie hoe meer effect het heeft.

Troman

Legacy Member
computer xp zei:
en om op lagere resolutie waar alles verticalen wat gekarteld waren recht te trekken... Hoe kleiner de resolutie hoe meer effect het heeft.
voila se men poezewoevke heeft gesproken :love:

en nu afbollen!!!:tongue:


:$

Gothrek

Legacy Member
Davion zei:
Als je een RECENT game speelt met HDR op en alle details maxxed hebde GEEN AA nodig, da merkte dan toch niet, vergeet niet dat AA in feite gekomen is om OUDERE games er beter laten uit te zien.

Das de shit die Gothrek niet snapt :ironic:
manneken, gij hebt echt geen gedacht wat HDR is e
da filtert niks ofzo zenne, da maakt sommige oppervlakten ewa lichter, maar uw kartels blijven hoor

boostah

Legacy Member
RealRoot zei:
speel eens op 1600*1200, denk niet dat je dan nog AA nodig hebt.

bah ik persoonlijk vindt 1280*1024 met AA 4* schoner dan 1600*1200 zonder AA

maja das persoonlijk

Decay

Legacy Member
Davion je bent jezelf echt wel een beetje aant afschilderen als een fanboy nu hoor. Stop er aub mee. Kzeg je dit enkel maar om je voor jezelf te beschermen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan