Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haal maar een vod, tword kwijlen geblazenGothrek zei:is checken, zegt mij ni veel eignelijk

Gothrek zei:screens komen eraan, niet op de best zichtbare plaats, maar ik was daar voor een quest en het valt op aan de pilaren enzo
nuja ge zult het wel zien
http://rapidshare.de/files/17588564/zonder_AA_met_HDR.bmp.html
http://rapidshare.de/files/17588860/AA_HDR.bmp.html
ja tis rapidshare ik weget, maar ze zijn 7mb tesamen, dus sorry
ja ge merkt dat immens ingame davion, omgDavion zei:Idd, zeker verschil in, maar merk je het ook ECHT als je ingame bezig bent? Das natuurlijk een subjectieve vraag, dus daar ganek geen objectief antwoord op krijgen, maar IMO als ge een game op 1280x960 speelt met alle details open, en HDR, dan hebde weinig AA nodig zen, want uiteindelijk merkte da toch niet, en kies je voor vlotheid ipv AA.
Gothrek zei:ja ge merkt dat immens ingame davion, omg
da ziede toch
Nuytuh zei:Nu jullie het toch over grafische kaarten hebben. Ik zit hier al een tijd te prullen met een hete 6800 ultra. Ik wqil dan ook een 7900 GT halen om deze te vervangen.
Ik heb een Enermax voeding, van 480 Watt.
Een Venice AMD Athlon 64 3500+
En de Thermaltake Soprano kast.
Verder heb ik maar 1 harde schijf en alleen een dvd/cd speler als extra, en de netwerk kaart.
Denken jullie dat de voeding het aan kan? Is de 7900Gt geen overkill voor mijn processor? Is de Soprano kast koelend geneog? (Want nu krijg ik dus artifacts met m'n 68oo ultra)
dus gij speelt elke multiplay op 640*400 ofzoDavion zei:Multiplayer moet gewoon vlot zijn, #care about AA dan.
SinglePlayer mag al eens iets mooier zijn.
murrey zei:8/10 van de mensen steekt er ne andere koeler op.
en het verschil van fps in games tussen 7900gtx en x1900xtx merkte NIET
dus stopt met die discusie en ga spele![]()