Archief - Beste videokaart

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
@Nuytuh: voeding is goed genoeg. Maar je bent goedkoper als je een andere koeler op je Ultra monteert.
@Gothrek: tuurlijk, in 320x180 uberlow :ironic:
Neen, dat bedoel ik dus niet, ik speel mijn games in 1280x960, maar in CoD2 bvb in SP staat em op DX9, daar haalde +/-40fps, das vermoeiend voor de ogen, maar bloedmooi, in MP staat em op DX7, gelockt op 125fps, daar hebde vloeiende gameplay nodig, enneuh, met wat AA op gade echt NIET beter mikken hoor, das pure BS.

RealFlub

Legacy Member
idd, uwen aim is vooral u ogen en muis, hoerap die kunnen communiceren met elkaar ;)

TheFuckingDutchman

Legacy Member
boostah zei:
moet met gemak kunnen, ken iemand met vergelijkbaar systeem (wel een 3700+, van de week nog inelkaar gestoken, en met een antec 450w voeding, werkt perfect)

en die artifacts is door de hitte, downclocked een beetje en kijk of het weg is, indien je koop gewoon een vf700, en problem solved, uw grafische kaart gaat enkel raar doen door een zwakke voeding, maar geen arties

of anders zijt uw zijpaneel open , ventilator naar uw graka mikken, en speel dan eens, veel kans dat het ook al opgelost is

Haha, ik heb er al een vf700 op zitten ;) . Nog steed shetzelfde. Bij WoW wil het nog wel helpen om de kast open te zetten. Bij Oblivion krijg ik hoe dan ook artifacts en strepen. Ik heb wel een XFX. Men zegt dat die standaar dhoger geklokt zijn. Hoe klok ik die lager?

murrey

Legacy Member
hierjuist review gelezen van de eVGA GeForce 7900GT CO Superclock.
man wat een beest van een kaart.
wint regelmatig van de X1900XTX op reso's als 1600*1200 met 4xAA en 8/16xAF
kan makkelijk mee met de 7900GTX en X1900XTX voor 389€
Hier heb ik dat gezien.
en begin nu ni weer van dat de review nogal subjectief is want dan ben je slecht bezig.

Gothrek

Legacy Member
Davion zei:
@Nuytuh: voeding is goed genoeg. Maar je bent goedkoper als je een andere koeler op je Ultra monteert.
@Gothrek: tuurlijk, in 320x180 uberlow :ironic:
Neen, dat bedoel ik dus niet, ik speel mijn games in 1280x960, maar in CoD2 bvb in SP staat em op DX9, daar haalde +/-40fps, das vermoeiend voor de ogen, maar bloedmooi, in MP staat em op DX7, gelockt op 125fps, daar hebde vloeiende gameplay nodig, enneuh, met wat AA op gade echt NIET beter mikken hoor, das pure BS.
als ik slechte graphics heb in shooters online, kan ik soms het verschil tussen ne kop in de verte ni zien zenne, tenzij gij uber-ogen hebt

Davion

Legacy Member
@Nuytuh: Met Coolbits kan je dat, maar als hij dat van in het begin had, moest je die RMA'en.
@Gothrek: Dan zie jij toch slecht hoor.

Gothrek

Legacy Member
Davion zei:
@Nuytuh: Met Coolbits kan je dat, maar als hij dat van in het begin had, moest je die RMA'en.
@Gothrek: Dan zie jij toch slecht hoor.
toch beter als u want ik kan verschillende soorten HDR van elkaar onderscheiden en zien wanneer er AA enabled is

PineMangoes

Legacy Member
-dawnz- zei:
in cod is het ook btere van dx7 te zetten imo.

Explain? Ik vind dx9 toch stúkken mooier en duidelijker dan dx7. Kzou dat maar doen moest 'k proberen spelen met een crappy gpu (een geforce FX of zoiets).

RealFlub

Legacy Member
zelfs de zwaarste GPU's zullen nog framedrops hebben in COD2, vandaar ;)

Davion

Legacy Member
Idd, in MP is niet deftig te warren op DX9. Tenzij ge over SLI 7900GTX beschikt.

Gothrek

Legacy Member
zo zwaar lijkt cod me toch niet hoor
als ik kijk naar de benchmarks

-dawnz-

Legacy Member
op DX9 hebbek op 1024*768 nog frapdrops naar 70fps en da merkt ge echt als ge van 125+ komt.

boostah

Legacy Member
-dawnz- zei:
op DX9 hebbek op 1024*768 nog frapdrops naar 70fps en da merkt ge echt als ge van 125+ komt.

kan je dan nie limieten, drops zie je altijd, eenders welke fps je hebt, maar als je je fps een max kan instellen kan je die drop veel kleiner maken, en tis ni da ge het verschil gaat zien van 125+ en 100fps

Davion

Legacy Member
Maar voor de gameplay maakt het wel uit, 125fps is ideaal voor CoD/CoD2, deronder is nie zo goed, en meer is alleen nodig bij sommige trickjumps, wat dawnz zegt is waar.

-dawnz-

Legacy Member
ik stel voor MP in COD2 1024*768 2xAA en DX7 in.
hebbek constant 125fps
staat er gelockt op.
nooit drops, gaat idd veel beter om te spele.
als mensen dit niet geloven moeten ze maar eens proberen in MP op 1280*1024 en DX9 te spelen.
zelf met een X1900XTX of 7900GTX zal het ni deftig gaan.

Davion

Legacy Member
In CoD2: /cg_drawfps 1, voor te locken op 125fps: /com_maxfps 125.
Enjawel, in CoD2 is het vlotter op 125fps dan eender wat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan