Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder over mogelijke verklaringen na te denken kan men nooit een bepaalde verklaringspiste onderzoeken in de wetenschap (want, hoe kan men onderzoeken als men niet weet wat te onderzoeken of hoe iets te interpreteren), nutteloos is hierover nadenken dus zeker niet.tgc_9012 zei:Ik noem het nutteloos nadenken.
w00tw00t zei:vind ik nu zeer zwart wit. Zeggen dat het mystieke niet bestaat zonder enige harde bewijzen is belachelijk.
.w00tw00t zei:Grote reden wrm mensen OOK wel willen dat er iets is na de dood is in mijn ogen het feit dat mensen bang zijn om alles wat ze in hun leven bereikt hebben, achter moeten laten.

²prozackx zei:waarom zou je in iets geloven dat niet bewezen is of dat je nog nooit hebt waargenomen?
als ik je nu zeg dat het universum 17 hoeken heeft en op elk van die 17 hoeken ligt een magische steen als je je alle stenen verzamelt ontploft het voorhoofd van ben crabbe. heb je enige reden om dit te geloven?
in dezelfde lijn => men heeft in de bijbel geschreven dat je na de dood in de hemel/hel terechtkomt. heb je enige reden om dit te geloven?

tgc_9012 zei:²
Als ik zeg dat god een kabouter is, waarom zou dat niet zo zijn.
Wie kan me het tegendeel bewijzen![]()
Ik vind een god nochtans even absurd als een kabouter die over alles heerst.w00tw00t zei:omdat er onderscheid wordt gemaakt tussen absurde of niet absurde dingen alhoewel het van mens tot mens verschilt. Trouwens als ge gelooft da God een kabouter is dan is het u vol recht maar als je mensen ook hetzelfde wilt laten geloven dan moet je ook afkomen met iets om u stelling te waarborgen.
En trouwens van iets zeggen da het er nie is zonder enig bewijs is gewoon onjuist. Tis net glijk vroeger met de kerk waarbij het zo was zoals de kerk het zei en al het ander was fout... we leven nietmeer in dat tijdperk, alleja buiten VS dan..
SupradynE zei:Ooit een programma van geweest op tv!
Da van die tunnel met op het einde licht zou kunnen verklaard worden door het feit dat u hersenactiviteit als laatste uitvalt en u oogfuncties dus ook als een van de laatste dingen blijft functioneren alvorens te sterven
Dus bij het bijna dood zijn is het mogelijk dat je nog ''licht'' ziet maar alles is heel wazig en denken dus vele mensen zich in een tunnel te begeven!

blacky zei:Jij behoord degelijk bij de meerderheid van de mensheid eerste catogorie 67%. Jammer vind ik dittweede catogorie bevad 31% derde 2% en daar hoor ik bij
![]()
Terrorist_Hell zei:Bewustzijn (connectie met de Bron) leeft eeuwig, lichaam (verpakking) sterft af. Simpel.

Dirty_Col zei:Stop eens met zeveren over "bewijs dit" over zulke onderwerpen. Het zijn loze argumenten die helemaal niks willen zeggen aangezien je het hiernamaals of een opperwezen nooit zal kunnen bewijzen.
Iedereen gelooft wel in 'iets', zelf als je zelf denkt dat je in 'niets' gelooft. (denk daar maar eens over na!)
Iedereen moet dat voor zichzelf uitmaken met welke uitleg hij het beste kan opschieten, maak het toekomstige einde van je dagen niet ingewikkelder dan het al is.
Ik persoonlijk sta wel open voor zo'n dingen, maar ik ga er nooit rotsvast in geloven tot ik het zelf meemaak. Zoals het wel bij veel mensen gesteld is denk ik![]()
.
prozackx zei:in dezelfde lijn => men heeft in de bijbel geschreven dat je na de dood in de hemel/hel terechtkomt. heb je enige reden om dit te geloven?

tgc_9012 zei:Ik vind een god nochtans even absurd als een kabouter die over alles heerst.
Quilombo zei:over welke categoriën heb jij het eigenlijk?
