Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebt ge wat meer informatie?Gromme zei:Mijn grootvader heeft voor meerdere legers gediend, dus zowel geallieerde als duitse leger.
vyeate zei:Nederlanden hebben België ook een korte tijd in handen gehad
Als ze "niks" doen is het niet goed, maar als ze een oefening houden is het ook niet goed.User_BELGIUM zei:Ik vraag mij af wat da leger hier nu al zit uit te steken zeg (Harelbeke) ze zetten het stadspark af met prikkeldraad, bezetten een stuk van natuurdomein Gavers voor al hun materiaal, ze staan met hum metrailleurs te zwaaien bij den apotheker en het gemeentehuis en dorjust zijn ze zelfs begonne losse flodders schiete. geezes..
Timmie zei:Als ze "niks" doen is het niet goed, maar als ze een oefening houden is het ook niet goed.
De zielige houding van Belgische bevolking tov haar strijdkrachten ...
User_BELGIUM zei:da is het just, ze staan daar maar.. na 3dagen zijn ze eindelijk eens een oefening begonnen mor die is alweer afgelopen..
*edit* en sinds wanneer mogen ze met hun metrailleurs naar voorbijrijdende auto's richten..
User_BELGIUM zei:da is het just, ze staan daar maar.. na 3dagen zijn ze eindelijk eens een oefening begonnen mor die is alweer afgelopen..
*edit* en sinds wanneer mogen ze met hun metrailleurs naar voorbijrijdende auto's richten..
tuurlijk was dat zo voor de mensen in het westen alleen! Ge moe keer de chinezen horen, tot 1 milioen soldaten hadden sommige chineze dynasty's!_DM_ zei:Zonder twijfel het Romeinse Leger.
Voor die tijd was dat ongezien, zo'n gigantisch en georganiseerd leger.
, mijn favoriet leiders zijn Attila en zen vader Touman
en daarna ten einde bring aan Mameluke rijkdom in Egypte, Sultan II abdulhamid die geniaal was om de Ottomaanse rijk nog 33 jaar langer te laten bestaan.
mijn favoriete chinese leider is "Li shimin", groot en geavanceerde leger. Timmie zei:Inderdaad, zo'n oefeningen zijn meestal ingericht als voorbereiding op de zongenaamde peacekeeping opdrachten. In Afghanistan, Libanon, ... mengen onze soldaten zich ook tussen de bevolking om hun opdrachten uit te voeren. Het heeft dus alleen maar voordelen om dat hier ook te doen. Tegelijkertijd ziet de bevolking ook nog eens dat het Belgische leger wel degelijk iets doet en niet alleen in hun kazernes zit te niksen (zoals velen denken).
Over dat richten: ik ben er zeker van dat ze niet bewust hebben gericht, en ik ben er nog zekerder van dat hun wapens niet meer dan losse flodders bevatten.

Dat kan ik niet zien van hieruit natuurlijk ... en het blijft in hetzelfde kader.User_BELGIUM zei:nice try
mor het moest een evacuatie-oefening voorstellen![]()
kenaney zei:tuurlijk was dat zo voor de mensen in het westen alleen! Ge moe keer de chinezen horen, tot 1 milioen soldaten hadden sommige chineze dynasty's!
www.chinahistoryforum.com daar moede es gaan kijken, chinesen moesten al meer dan 2000 jaar geleden familienamen hebben terwijl dat da hier maar 200 jr geleden geintroduceerd werd door napoleon!
Ook ne chineze generaal Sun tzu die leefde xx voor christus had ne boek geschreven over militaire arsenaal ofzo, die nu nog wordt toegepast door de amerikaans (en chinese) leger.

kenaney zei:tuurlijk was dat zo voor de mensen in het westen alleen! Ge moe keer de chinezen horen, tot 1 milioen soldaten hadden sommige chineze dynasty's!
www.chinahistoryforum.com daar moede es gaan kijken, chinesen moesten al meer dan 2000 jaar geleden familienamen hebben terwijl dat da hier maar 200 jr geleden geintroduceerd werd door napoleon!
Ook ne chineze generaal Sun tzu die leefde xx voor christus had ne boek geschreven over militaire arsenaal ofzo, die nu nog wordt toegepast door de amerikaans (en chinese) leger.
vyeate zei:Manschappen =/ effecient
''An unorganised mob is a army as a heap of buildingmaterials is a house''
Of zoiets in dien aard![]()