Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ubervergelijkingGavin zei:woooo!
in 2008 zullen ze dan een nog sneller geel autootje kunnen gebruiken in hun reclames
helaas blijft de breedte vand e kamer waarin hij rijdt even groot


Osi` zei:Rapper aan uw limiet wilt voor mij zeggen, dat je sneller aan het einde van je limiet komt?
Wrong, je haalt bv een bestand van 20 MB VEEL sneller binnen, maar dat wilt niet zeggen dat uw limiet ook sneller bereikt wordt.
Leer jij eens "denken" misschien?![]()
PapaGanz zei:Waarom blijven jullie altijd zeggen dat je sneller aan jullie limiet zitten?
't Is precies alsof jullie graag lang downloaden.
Als jullie nu je demo's sneller downloaden is het nog niet goed genoeg, dus ga je even lang demo's zitten downloaden ofzo?
Sneller internet betekenet niet sneller op smallband.
Jonges toch![]()

PapaGanz zei:Waarom blijven jullie altijd zeggen dat je sneller aan jullie limiet zitten?
't Is precies alsof jullie graag lang downloaden.
Als jullie nu je demo's sneller downloaden is het nog niet goed genoeg, dus ga je even lang demo's zitten downloaden ofzo?
Sneller internet betekenet niet sneller op smallband.
Jonges toch![]()
Pippoken zei:allemaal goed en wel, maar wanneer komt er eens een andere 'provider' via de kabel?? maw, wanneer komt die markt vrij??

quoted for the absolute truthholy war zei:great.. nu kunnen we nog wa rapper aan onze limiet graken. :ironic:
BraveHeart zei:Wat moet voor mij internet zijn.
Stabiel & snel.
Wat ik nooit heb gehad in het verleden.
Voor al die warezapen hier met hun o zo slechte verbinding met een o zo laag volume.
De oplossing...
Stap1:
Neem de telefoon, 1 telefoontje volstaat om van uw problemen verlost te zijn.
Het beste nog van alles ze doen het voor niks, uw probleem het huis uitzwieren.
Stap2: goedkoper internet zonder downloadlimiet
Ga naar uw zolder of de plaats waar je nog een oude 56kps modem hebt liggen of stap naar de winkel.
Hang m op uw pc.
Vraag zo'n belgacom startpakket bij een belgacom shop aan.
Installeer dat ding en zie daar je droomverbinding.
Veel plezier met je analoge verbinding met hoge uitval, snelheid is niet belangrijk dus je hebt tijd van de wereld om een ISO te leachen.
Het prijskaartje van 300 € per maand aan telefoonkosten krijg je er voor nop bij![]()
Raar toch dat ik nooit klaag over telenet.
Het beste wat ik ooit in huis gehad heb.
Nooit gene zever, goede helpdesk.
Kies het abonnement naar je behoeften.
De snelheid die na zoveel jaren de hoogte ingaat.
Geen lopende meter maar een meter reset.
In het slechtste geval een defecte modem, maar die is ook vlug vervangen en het kost mij niks, kabel krijg ik ook voor nop meters lang.
Wat een kutverbinding heb ik toch en de werkers van de technische dienst zijn toch smeerlappen :ironic:
![]()

Quilombo zei:providers genoeg,
bij belgacom en adsl betaal je gewoon voor de reclame
als je zo per se van die limiet af wil pak dan een andere provider (dommel etc.), gebruik search maar, al genoeg threads over geweest
KN-StrideR zei:FUP! zegge'k FUP!
marle zei:Mja, als al gezegd.
Demo's, trailers ect zijn ook nietmeer van de kleinste.
passero zei:Zoek eens de betekenis op van FUP...
Ik denk dat 70% (mss wel meer) van de mensen die klagen over hun limiet niet echt in aanmerking komen voor FUP... warez, torrents,....
Ik download ook af en toe warez, geef ik gerust toe maar mij hoor je niet klagen over de limiet. Heb toch beetje geduld, een maand is zo om.