eniac zei:
"warezapen". Lol, je bent nog maar weinig veranderd wat betreft het spuien van gezever.
Zever ?
Tegenwoordig zijn PC games DVD te koop, 8GB voor een game is geen uitzondering.
Heb je ook nog een omgebouwde console is het hek pas echt van de dam.
Ffe een zoektocht doen en je bent bezig als je wil.
Vroeger sleurde ik ook zo maar eens een paar GB door mijn mono abo.
Wil je nu warezen, kom je niet toe met 10GB, wat ik hier schrijf is niet uit mijn duim gezogen.
Spellen zijn tegenwoordig op DVD te koop, de tijd van 650/700MB per image is zo stillaan voorbij aan het gaan.
Kon je vroeger nog een paar full games van het internet afhalen met een gewone mono abo, moet je dit nu zeker niet proberen of je hangt op smalband.
Neem nu die spel demo's, 900MB+, haal er zo een paar af en je bent een halve DVD kwijt.
Dan moet je mij toch eens vertellen waarom ik hier met Turbo ruimschoots toe kom.
1 PC, 1 Laptop.
2 Laptops van mijn broer
1 PS2
Deze dingen worden regelmatig online gebruikt.
TV streams
Video streams
Radio broadcasts
Een paar uur MMORPG of een FPS online.
Mijn broer's download gedrag, als m 1 van zijn laptops aanzet is m bezig.
Op einde van de reis steekt de meter nog niet boven de 90% uit.
Hmm, ik zie dat al doen met dat 400Kbps geval van u.
3 computers online smijten, 2 zitten daar zwaar te downloaden.
1 computer draait een radio stream op hoge kwaliteit of je bent een video stream aan het volgen van een concert terwijl je een spel speelt (FPS game zonder lag).
Gaat allemaal hier.
Moest ik vroeger niet proberen met mijn mono.
Ik kon vroeger maar een ding met telenet, downloaden, multimedia, vergeet het maar, ja op lage kwaliteit naar blokjes kijken en troebele muziek luisteren.
Ik had ook 400Kbps, moest er ene online (2 computers) kon de ene alles en de andere minder of helemaal niks.
Nu kan ik zeggen, ik heb een internet verbinding wat zijn geld waard is.
Hoe zwaar ik het ook belast, blijft bollen.
Daar betaal ik voor, niet voor belgacom jaren stillekes toestanden waar je de modem ieder uur moet resetten.
Geloof me ik heb die tijd gekend.
Als je denkt dat Telenet duur is, ik geef je graag mijn oude modem.
Mag je 300 € per maand betalen, ongelimiteerd downloaden, alleen het prijskaartje moet je er maar bijnemen
Niks voor niks, Eniac.
Ongelimiteerd internet is zoals vragen achter ongelimiteerd geld van je rekening afhalen.
Iedere ISP heeft zijn beperkingen.
Is het niet de snelheid, is het volume.
Ik vind het niet meer dan normaal dat Telenet die limiet nog hanteert, het zou er nog aan mankeren, gaat hier een chaos worden.
Ik zie me het al voor me.
Onstabiel netwerk
Overbelastig met hoge uitval
Spellen en streams met veel uitval.
Leuk dat ongelimteerd internetten, nee bedankt
