Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sinvayne zei:Volgende offertes ontvangen:
- 16 panelen (315wp/paneel: 5040 WP totaal) + Huawei omvormer: €5300
Prijs per WP: 1,05
- 16 panelen "design black" panelen (350wp/paneel 5600 WP totaal) + Huawei omvormer: €6900
Prijs per WP: 1,23
MaximumOfBass zei:Kent iemand een goed adres voor zonnepanelen regio Hasselt - Bilzen - Hoeselt -...?
Zouden graag wat offertes opvragen, maar geen idee voor goei adreskes![]()
MaximumOfBass zei:Kent iemand een goed adres voor zonnepanelen regio Hasselt - Bilzen - Hoeselt -...?
Zouden graag wat offertes opvragen, maar geen idee voor goei adreskes![]()
Hangt er van af wat je bedoelt met 'toekomst'. Met wat je dit jaar legt klik je het systeem van TDT - ik denk niet je de komende jaren vlotjes kan uitbreiden binnen hetzelfde systeem.sinvayne zei:Het zijn panelen van Izen.
Wij werken met een warmtepomp, dus alles draait bij ons op elektriciteit.
Misschien daarom aan het twijfelen om niet nog een paar extra te leggen doordat we in de toekomst ons ook aan elektrische fietsen, auto,... verwachten.
Jammer genoeg is dat momenteel wel overkill dan.
En een omvormer "op groei" kopen is ook not done dacht ik hé?
Welke grootte heb je in gedachten? Want >10kW kan 11 kW zijn, maar kan ook 11.000 kW zijnHerman De Croo zei:Iemand al ervaring met een installatie >10kW als investering?

MaTi zei:
MaximumOfBass zei:Hier hebben we inderdaad al een aanvraag voor een offerte ingediend. Zelf ervaring mee?
Herman De Croo zei:5 mei wordt de dag met de hoogste dagopbrengst dit jaar bij mij. 5.3 kWh/kWp
O-W-opstelling op een plat dak.
Cerv.Be zei:Ik had het nog niet opgemerkt maar gisteren was hier ook de beste dag van het jaar (25,1 kWh). We gaan daar vandaag en/of morgen wel over gaan vermoed ik. :applause:

Sorry, h teveel getypt. Ik bedoelde dus dat panelen zoveel aan het opwekken waren, niet al opgebracht hadden.Herman De Croo zei:Om 6 uur 's ochtends?![]()