Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
acquisitor zei:Boris: tegen alle mogelijke regels van belegging heb ik daar nu rond 75% van mijn geld zitten.
bij 100% winst zou ik een heeeeeeeeeel lekkere auto kunnen kopen.. betaald door de winst..
).Gromme zei:Mag ik eens weten met hoeveel kapitaal jullie zijn begonnen? En waar staan jullie nu?
, en een ritje met van de velde (gekocht juist voor stijging, verkocht op de top), reken dus een 1-2k winst.acquisitor zei:common, this CANT go wrong![]()
greed is eternal he..

Gromme zei:25k, even slikken. Ik dacht om te beginnen met een 1.500€.
. Ook is de opgedane ervaring waardevol, en eens je met veel meer geld moet goochelen zal dat je zeker ten goede komen.Gromme zei:Maar aan de hand van wat allemaal bepaal je dan of de waarde van aandelen gunstig gaan stijgen of niet?
Ik vraag niet naar enig beroepsgeheim, ;-), maar gewoon benieuwd natuurlijk.
(maareuh sla mij niet dood als ik niet onmiddelijk begin te handelen, en jij dus niet onmiddelijk u free trades krijgt
)Zal van mij ook zoiets zijn, 1500-2500, gewoon een bedrag waarvan het niet al te pijnlijk zou zijn in geval het volledig in rook zou opgaanGromme zei:25k, even slikken. Ik dacht om te beginnen met een 1.500€.
(wat uiteraard niet de bedoeling is maar je weet nooit natuurlijk
)GhO$T zei:Ik ga er toch ook eens 'voor echt' moeten aan beginnen, zeker als ik hier zit te lezen krijg ik de indruk dat ik er nog absoluut niks van ken, maar denk toch dat ik maar echt ga beginnen bijleren eens ik met echt geld bezig ben...
Wie is de volgende in rij hier om een Binck info mapje te sturen?(maareuh sla mij niet dood als ik niet onmiddelijk begin te handelen, en jij dus niet onmiddelijk u free trades krijgt
)
Btw is die Binck bank echt 100% vrij van beheerskosten? Dus geen enkele kostenafrekening op het einde van het jaar? (Ik vraag het maar omdat ik bij kbc ook een 'gratis' jongerenrekening heb, maar dat kost mij toch elk jaar wel een beetje)
Zal van mij ook zoiets zijn, 1500-2500, gewoon een bedrag waarvan het niet al te pijnlijk zou zijn in geval het volledig in rook zou opgaan(wat uiteraard niet de bedoeling is maar je weet nooit natuurlijk
)
Bestaat er eigenlijk een goede methode om uit te zoeken als een bedrijf op korte termijn (enkele weken tot max enkele maanden) een goede kans maakt om redelijk te stijgen?
Als je alle feiten van vb DNE op een rijtje zet kan je wel aannemen dat er een redelijke kans is op serieuze stijgingen (blijft onzeker) maar een echt serieuze koersstijging kan er evenwel maar binnen een jaar komen (of nooit in het slechtste geval)... als je dan vb met de helft van u kapitaal in zo'n bedrijf zit lijkt het mij redelijk ontmoedigend om maanden aan een stuk te moeten wachten om dan vast te stellen dat je nog altijd maar heel weinig gewonnen hebt wegens kleine hoeveelheid kapitaal die je er in hebt gestoken.