Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

YellinD zei:russian, zeg eens rap hoe ik een call schrijf op binck?
wil gedekte call schrijven voor tomtom mrt 2007 35 euro
zou mij 100 euro opleveren en indien die wordt uitgeoefend, heb ik 10% winst op aandelen + mijn extra 100 euro en dat is een verbintenis die ik wel wil aangaan
moet ge mij ook wel is uitleggen hoe ik dat contract kan terugkopen. kan ik gewoon een call 35euro mrt 2007 kopen en heft dat elkaar automatisch op? of moet ge daar acties voor ondernemen?


YellinD zei:die geschreven call staat ook in mijn portefeuille, als negatief. Als ik die via daar wil terugkopen, moet ik dan kopen of verkopen nemen? Ingewikkeld aangezien die negatief staat
Maar ga die toch laten expireren denk ik, no way dat tomtom over 4 weken 35 staat
Morgen zullen die cijfers wel weer tegenvallen en donderen ze naar beneden

acquisitor zei:sure, YOU want it to hold it
yeah right
btw YD, kom vanavond mee naar Jolt 10 Dustbowl extreme
ik speel daar als Sir.Shizie**

acquisitor zei:sure, YOU want it to hold it
yeah right
btw YD, kom vanavond mee naar Jolt 10 Dustbowl extreme
ik speel daar als Sir.Shizie**

.
.