Eagle-Eye
Legacy Member
My sentiments exactly. Zo'n 763ER smeekt toch gewoon om minstens de Atlantic over te steken, richting Jamaica? (9 à 10h vliegen, afhankelijk van de wind boven de oceaan; omgekeerd is het 8 à 9h vliegen, als je gebruikt maakt van de jetstream)Zelete zei:MAAR 4u? En dat met een 767 Extended Range![]()
Waarschijnlijk kun je met de ER zelfs nog wat verder gaan, meer richting Sao Paulo.


soit ja, kheb der nog twee.
En o wee, mijn oren dan, als ik toch probeer op te stijgen met 5°. 
ad:
. Ik vlieg nu eindelijk in een bombardier en jullie raden het al mijn flaps staan weer niet goed. Met opstijgen heb ik hem op stand 2 en met landen ook. Maar nu is mijn vraag met welke snelheid moet ik de flaps intrekken en uitzetten. kom nu ook steeds te hard naar de grond zodat er een band kapot gaat.