nepuufd
Legacy Member
Abio zei:Gisteren was ik na maanden hard studeren en bibberen met mijn eerste poging door mijn eindexamen voor mijn nieuwe job. Mijn vorige job had ik opgegeven met het risico dat ik na enkele maanden werkloos zou worden, want de examens tussendoor en ook die van gisteren (wel nog een herexamen mogelijk eind deze maand) waren regelmatig eliminerend.
Van de oorspronkelijke groep waar we met gestart zijn in oktober schoten er voor dit eindexamen nog maar een 30% over. En nu op het eindexamen waren daar ook maar weer een 30% van geslaagd. Dus van de oorspronkelijke groep slechts ongeveer 10% dat momenteel de complete cursus met succes heeft doorlopen. Wel nog 20% met 1 herkansing.
Voor mij mocht het echt wel wat meer zijn, zowat genre Black Albert of dergelijke, maar op zich viel het nog mee, hij was gelukkig niet compleet plat.
Ook heeft het niet te veel punten gekost
Zo eens een proeverij met 9livers zie ik ook wel zitten, het geregeld krijgen kan wat anders zijn, maar altijd leuk om eens met andere mensen iets te delen en zeker als die ook graag eens iets anders drinken dan de gangbare bieren.
Zo'n proeverij zie ik ook wel zitten. Heb zelf niets van speciale en/of buitenlandse bieren in huis. Maar heb hier wel nog een fles Double Black en Special Kay staan die ik kan meebrengen om te delen.



