Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Nou, volgens bludgeoned drink ik bijna niks anders
Amerikaanse bieren zijn hier over het algemeen moeilijk te krijgen en indien wel enkel zeer duur, in Nederland heb je ongetwijfeld meer succes. De bieren van Flying Dog zijn over het algemeen redelijk geprijsd (denk in termen van 3-4 euro per flesje) en zijn extreem lekker.
Deze Nederlandse webshops bieden verzending naar België aan:
Navigeer naar je favoriete bier via andriod, iphone, layar en de site - BierNavigatie.nl (mijn persoonlijke favoriet, zeer groot aanbod en goeie prijzen, verzending naar België €11 vaste prijs en je moet al behoorlijk veel bestellen om daar over te gaan)
Amerika 2 | Slijterij Drinks & Gifts Webwinkel
Amerikaans Bier - Webshop Mitra Slijterij van Bergen - powered by 123webshop.nl
Dit zijn twee Duitse webshops. Zeer mooie prijzen en keuze, maar verzending komt wel op ongeveer €25.
Bierkompass.de - Home (site is even offline wegens werkzaamheden)
Bierzwerg, Riese der Biervielfalt - Startseite Bierzwerg
Dat is al een deftig beginneke, me dunkt![]()

Verder een aardig kaartje, bediening was wel koddig. Het is echt wel vreemd dat een biercafé met zulk een kaart (toch minstens een 300-tal bieren) het blijkbaar niet gewend is om bierliefhebbers over de vloer te krijgen die graag iets anders drinken dan Kasteelbier en Desperados, getuige de jongeren op het terras die nog iets kwamen maken van hun laatste dagen zomervakantie.Dennoman zei:Ik denk het wel, lijkt me sterk dat zij het niet zouden binnen krijgen. Anders scoor ik wel wat voor je André, ik zie je toch sowieso bij het Borefts? Ik denk dat ik eerder naar het proefdagje van 3 Fonteinen ga dan dat ik naar het bierweekend zou gaan.
Verder is het inderdaad angstvallig stil rond de nieuwe voorraad Black Mes. Bizar dat uitgerekend Willems (die het verste van Struise af ligt) als eerste bevoorraad wordt.
Van Viven maakt inderdaad lekkere bier.Dennoman zei:eer in ons vrij kortstondige bezoek (een tweetal uur) buiten was gaan roken.
Dikke bonuspunten voor het mooie meisjesgehalte, maar voor de rest was het Hemelrijk toch een teleurstelling. Die Viven Imperial IPA kon verder wel zeer goed opboksen tegen alle Amerikaanse zogezegde wereldklasse-DIPA's die ik tot nu toe gedronken heb. Ogen openhouden voor deze!
Rivfader zei:Tijdens een driedaagse vakantie naar Dinant het museum van Leffe bezocht. Heel leuk als je de smaken wilt ontleden en de geschiedenis van de abijd wilt kennen.
Daar een Leffe 9 gedronken en die stelt niet teleur. Een goede 'houterige' geur zoals er beschreven wordt en een best wel doordringende nasmaak tegenover de gewone blonde.

Dennoman zei:-insert mijn voorspelbare commentaar over alle Leffes en Inbev-producten-
Nee, zo werkt het niet zomaar vrees ikToasT zei:Mijn stamcafé schenkt Maes, mss kunnen die eraan geraken?
