Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das heiszt ja schon kein Starkbier. Ich glaube, das mann nur alles mit 6,5% oder höher ein Starkbier nennen kann.godf@ther zei:Ik heb herexaam duits, en ik moet op volgende vraag het antwoord weten
wie nennt man ein starkbier mit 5.6% alkohol
Ik zou dan maar Bockbier antwoorden, maar ik zou er durven bij vermelden: "diese Frage ist ja leider totale Quatsch". Zelfs met die 6,5% klopt het nog totaal niet. Precies of een Bockbier heeft een bepaalde alcohollimiet.godf@ther zei:ik heb keuze tussen:
- altbier
- bockbier
- weizenbier
![]()