Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dennoman zei:Niet meer bij Struise in ieder geval, maar die worden nog wel eens gebotteld denk ik.
Ge kunt ze altijd in de Kulminator gaan kopen, al kosten ze daar respectievelijk 65 en 85 euro. En tussen ons gezegd: ze zijn het beiden waard.
Gisteren een ge-schif-te tasting gedaan in Antwerpen. Ik denk dat ik genoeg zeg met:
- Black Tuesday
- Chocolate Rain
- Deviation Bottleworks 9th Anniversary
- Eclipse 50/50 Elijah Craig 18 Yrs.
- Southern Tier Mokah
- ...
Mijn hersenpan zal het mij nog lang kwalijk nemen.


Zeker, maar geloof me: er bestaat zoiets als van het goede teveelBelgianMini zei:Amai, nice Denno.
Moet een geweldige proefavond geweest zijn.![]()

Abio zei:Gisteren was er nog ongeveer een bak op overschot van de III bij Geers. Succes![]()
Wat is speciaal?mijas65 zei:er staan er 8 opzij meer kon hij niet .
zijn er nog aanraders die daar te krijgen zijn van echt speciale bieren ?
Hoezo uit de buurt, dat is potverdekke tien minuutjes op het gemakske wandelen!Avondland zei:Eindelijk de Kulminator eens binnengewandeld en dat is een behoorlijk indrukwekkende bierkaart. Wel wat meer uit de buurt dan 't Antwerps Bierhuyske, maar ik ga het alvast meer bezoeken.

), maar in dit geval heb ik nog niets beters gevonden dan Aecht Schlenkerla Rauchbier Märzen. Wel achter de Märzen vragen, een bier dat historisch in maart werd gebrouwen om tegen Kerstmis klaar te zijn voor consumptie. De anderen zijn nog wat extremer wat andere smaken dan de rook betreft en voor mij niet zo lekker.mijas65 zei:er staan er 8 opzij meer kon hij niet .
zijn er nog aanraders die daar te krijgen zijn van echt speciale bieren ?
Dennoman zei:... Net zoals met geuze of oude kriek geldt: het is compleet normaal als ge het eerste en zelfs het tweede glas vies vindt. Geef het echter tijd, het groeit ongelooflijk aan u. Mij kunt ge nu altijd gelukkig maken met een Schlenkerla Märzen.

Noctilucus zei:Van brouwerij Fantôme: Fantôme, Magic Ghost, Noël wanneer die te krijgen is.
Verder nog:
- Abbaye des Rocs Brune en Abbaye des Rocs Spéciale Noël
- Buffalo Belgian Stout, Morpheus Dark, Podge Belgian Imperial Stout en zijn Oak Aged versie
- Keyte Dobbel Tripel (dat blijf ik ondergewaardeerd vinden)
- Lam Gods (verrassend voor een bier van maar 6,2°)
- Nostradamus
- oude flesjes van de resterende voorraad van 't Smisje, véél interessanter dan zijn nieuwe brouwsels
- Reinaert Grand Cru
- Vicaris Generaal
Eku 28° vond ik ook eens de moeite om te drinken: onder het Reinheitsgebot gebrouwen; het resultaat is een heel clean bier van 11° en toch een serieuze body.
Aan die Schlenkerla's moet ik nog beginnen, maar Toernichoise Fumée en La Fumette vond ik van de eerste keer geslaagd, al was de oude versie van de 2 wel een stuk gerookter dan de nieuwe versie. Geen reden dus om persé de eerste 1 à 2 glazen vies te vinden![]()
godf@ther zei:Bij fantome ben ik is ene gaan drinken aan de brouwerij zelf, allee, brouwerij, ene ketel in zijnen hof![]()
Vant vat is da volges mij 1 van de beste bieren da ik gedronken heb, twas de blonde en de dalmatienne.