Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Noctilucus zei:Van de Dalmatienne heb ik nog een fles staan, nog niet geprobeerd.
Die blonde zal wel Fantôme geweest zijn, inderdaad zalig - zowel van de fles als van het vat![]()

Dennoman zei:Niet echt. Ze verkopen ze nog op de webshop en bij Etre voor een vijftal euro per stuk. Tenzij het om de 75s gaat?
Ouch, ge hebt echt enorm veel keuze hoor.cpt nice zei:Ik heb een vriendin in de VS en omdat we beide van bier houden gaan we elkaar een paar bieren opsturen, zij Amerikaanse en ik Europese.
Aangezien ik echter geen zak weet van Amerikaans bier, iemand enkele suggesties van wat ik zou vragen? Liefst iets dat (vaag) wat weg heeft van een Belgische trappist ^^
Bontus zei:Ouch, ge hebt echt enorm veel keuze hoor.
Waar van de VS is ze juist qua staat?
Want bijvoorbeeld California alleen heeft denk ik evenveel brouwerijen dan Belgie.
Louisiana (ze is van New Orleans)


danzig_6 zei:Zwarte Piet had ik nog nooit gedronken en beviel me zeer. Het was wel ontzettend sterk van smaak en had wel het gevoel dat ik er geen meerdere per avond zou van drinken.
Dit is echt een bier waarvan je 1 op het gemak drinkt om echt de smaak te laten doordringen.
