De Hopduvel heeft HEEL af en toe wat kleppers binnen, zoals de Dark Lord van Three Floyds of Black Tuesday/Chocolate Rain van The Bruery. Een vaste importeur bestaat er niet. Beste gok is om via internet te ruilen.
In Nederland worden er enkele Amerikaanse brouwers geïmporteerd, maar doorgaans niet de grote namen. Je kan wel in de winkel van De Molen terecht voor dingen als Three Fliyds, Dogfish Head, The Bruery, Cigar City, Clown Shoes, Hoppin' Frog, ...)
In onze buurlanden (uiteraard niet bij ons, met onze zwaar verstikkende protectionistische biermarkt) worden enkele Amerikaanse brouwers geïmporteerd, zoals Flying Dog, Left Hand, Southern Tier, AleSmith, Brooklyn Brewing Co., ...
Bij de Hoppy Loft in BXL zul je misschien nog wat geluk hebben, maar verder is er voor die echt gerenommeerde craft brewers enkel de winkel van De Molen en natuurlijk rechtstreekse ruil met Amerikanen. Ge moogt me anders PM'en voor een lijstje van dingen die je graag wil proberen, maar zo aan je lijst te zien kan ik al wel wat bieren raden
Ik heb net wat extra flesjes Amerikaans spul binnen, dus misschien kan ik je daar ook blij mee maken?