Borefts is echt supergoed meegevallen. :applause:
Struise stelde toch niet echt teleur vond ik.
Voor mij de kans om eindelijk Cuvee Delphine te drinken en man, heb ik genoten.
Wild Pannepot vond ik ook de moeite. Groot verschil met de gewone Pannepot, maar ik kon het zure in de Wild Pannepot wel appreciëren.
ONE, TWO, THREE en XXXX vond ik ook zeer geslaagd. Geen toppers, maar zeker geslaagde bieren. XXXX stak er dan nog bovenuit.
Ik ben ook direct gestart met een Konjaks! en dat was er voor mij al pal op. Zeer smaakvol bier.
Voor de rest veel bieren die me aangenaam verrast hebben.
Emelisse had een Earl Grey IPA mee in samenwerking met Marble en die vond ik persoonlijk schitterend. Ook hun DIPA Hopserie HBC 342 was zeer geslaagd.
Gänstaller-Bräu heeft me verrast met een heerlijke Double IPA, Green-Gold. Ook hun Quator vond ik meer dan geslaagd.
Bij Haandbryggeriet genoot ik van Dark Force en Odin's Tipple, waarbij deze laatste vooral in de prijzen viel.
Jester King had er een aantal die ik zeker kon smaken, namelijk Weasel Rodeo, Whisky Barrel Rodeo en Wytchmaker.
The Kernel met hun London 1856 en hun Strong Pale Pare (Double SCCANS, 10,1%) zijn ook zeker het vermelden waard.
Andere topper was Thornbridge met z'n Halcyon 2012. Daar ook de Wye geproefd en ondanks ik niet te vinden was voor het idee met de komkommers, toch een verrassend lekker, licht biertje.
Nog twee verrassingen voor mij waren de Verdi Imperial Stout van Del Ducato en de Zombreaker van Naparbier.
Verder nog een aantal speciale bieren, waaronder de Molotov Spicy Cocktail van Evil Twins. Damn, dat was echt wel speciaal, maar nu niet om te zeggen dat ik er daar veel van ga drinken. Hun Christmas Eve in a NY hotel room Whiskey BA op De Molen vaten was bijna een echte Whiskey.
Ook voor de eerste keer Närke hun Bäver geproefd en dat was...euhm...speciaal.
Waarschijnlijk vergeet ik nog wel een aantal die zeker het vermelden waard zijn, maar er was gewoon té veel.
