Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Blisse29 zei:Iemand ervaring met "Schuppenaas" van brouwerij Het Nest?
Is het zoals men zegt beetje te vergelijken qua smaak met de Orval?

Bontus zei:Iemand eigenlijk al wat biercocktails geprobeerd?
Zoals deze: #MixDog - The Final Five
Wat klinkt MargarIPA ook goed
Enige dat ik zelf al bij elkaar heb gegoten is 1/3 geuze Boon met 2/3 Orval, werkt natuurlijk heel goed.

Dennoman zei:Een zware imperial stout met een zuur, fruitig bier scoort altijd. Zo krijg je dat chocotaart met fruit-effect![]()
Zyklon zei:Welke bieren op deze kaart zijn nog de moeite om eens te drinken? (geen geuze)
Bieren
Al gedronken:
Brugse Zot
La Chouffe
Westmalle Dubbel, Tripel
Chimay
Rochefort
Orval
Achel
La Trappe Quad
Oerbier
Arabier
Dulle Teve
Pilaarbijter
Gouden Carolus
Keizer Karel
Bush Amber
Delirium Tremens
Duvel
Gulden Draak
Tripel Karmeliet
Barbar
Pannepot
Flierefluiter
Troubadour Obscura
Mc Chouffe
St Bernardus
Stout Dolle Brouwers
AcE zei:Ik weet niet goed wat ik moet verwachten van die HOPPER.
Wel al geïnformeerd hoe ik mij moet abonneren...
Ter info: Wie geïnteresseerd is: ik heb terug een stock WVL12. Indien er ruilhandel gewenst is...
